Menu rozwijane

23 sierpnia 2016

Tygodniowy brzydal#3 (Wyniki)+ Zaskoczenie,informacje i dogrywka!


Okej, muszę przyznać, że spodziewałam się trochę innych wyników. Nie wiem czy ankiety to dobry pomysł. W każdym razie, rozdanie nagród potrwa do którejś tam godziny, ponieważ post jest publikowany w nocy (mam parę spraw rano). Oto wyniki:


Miejsce 1
Gospa123

Miejsce 2
ZarowaZarowa

Gratulacje!

Miejsce 3

I tutaj mamy problem. Jak już zdążyliście zauważyć. Jest remis, z tego powodu ogłoszenie trzeciego miejsca przesunie się w czasie do jutra.  Głosowanie trwa do 22. Proszę o wasze głosy w ankiecie:

1.

2.


Ankietę dostarczyły profilki.pl


W tym miejscu mamy zaskoczenie. Oto co podesłała do mnie jedna ze sponsorek disnow blacki:
Gratulacje... i dzięki! Tak dla jasności, wysłałam przykładowy look na #tygodniowybrzydal3. Disnow jedynie deklarowała momo jednorożca.

Kolejna dodatkowa nagroda od linette wędruje do:
BibiMi
Gratki!

(psss, chcesz zostać sponsorem jak disnow blacki i linette? Napisz do mnie (Cermenina).)

Ważna informacja!

Od dziś tygodniowy brzydal przechodzi w tryb dwutygodniowy. Co to oznacza? Będzie pojawiał się co dwa tygodnie, a nie co tydzień. Jest to spowodowane rozpoczęciem roku szkolnego i tym, że niektóre momo długo się ładują. Następny brzydal pojawi się 2, bądź 3 września. 

+zapytanie

Która forma brzydala podoba wam się bardziej. Ta z ankietą czy z wyborem redaktorów? Napiszcie w komentarzach (jest opcja pisania bez konta google).


Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia. 
Widzimy się za dwa tygodnie.

Zmiana planów! Wyniki 3msc pojawią się po 22, jutro mnie nie ma!

5 komentarzy:

  1. Bardziej wolę opcję z wyborem redaktorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepsza jest z wyborem redaktorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepsza z wyborem redaktorów ;)
    ~Disnow Blacki

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie bardziej odpowiada mi opcja z wyborem redaktorów. - Bu.sia

    OdpowiedzUsuń