Menu rozwijane

18 sierpnia 2016

Back2School #1


Cześć, razem we współpracy z Eykre poprowadzimy serię. Polega ona na odliczaniu dni do końca wakacji zadaniami, które wymyśliła Naomi na swoim blogu. Wyzwania będą pojawiać się codziennie u nas (zadania wykonuję z login login 4) oraz u Eykre. Link do blogaska znajdziecie na dole. Zapraszamy!

1.Zrób zdjęcie swoich rzeczy do szkoły (opisać też, co gdzie się kupiło)


login login 4
Na początku informuję was, że mam tego sporo i będzie dużo fotek. Dobra, Zaczynajmy!
Zeszyciki te pochodzą z biedronki. Meeega mi się podobają, bo pod innym kontem mają śliczne, lekko widoczne wzorki ^^ Chociaż miałam już kupione rzeczy, to nie mogłam im się oprzeć.
Te oto teczuszki i zeszyt pochodzą z hurtowni papierniczej, ale myślę, że te teczki znajdziecie w praktycznie każdych sklepach. Najbardziej podoba mi się ta po prawej, Ohih.
Większy zeszyt jest z lewiatana, a mniejszy z Polo marketu. Piórnik jest również z churtowni papierniczej. *Na następnym jpg będzie co ma w środku XD*
Tutaj, jak widać normalny, jak każdy piórnik. Kredki, długopisy, gumko-temperówka, klej, korektor 2w1. Rzeczy także są z churtowni papierniczej.
Tutaj jest linijka, ekierka, kątomierz i korektor w taśmie. Też z hurtowni
papierniczej.
>Rozmazane jpg< Plecaczek z firmy CP >CoolPack<. Hurtownia papiernicza górą :')
Teraz mój worek i kapciuszki ^^ Worek kupiony w hali targowej, a butki z przeceny w Tesco.

Żegnam się z wami i zapraszam do drugiej części.


Cermenina

Zadanie pierwsze to zadanie, którego najbardziej nie lubię. Dlaczego? Nic jeszcze nie kupiłam do szkoły. Jak dla mnie jest dopiero osiemnasty. Okej, w tej chwili właśnie przypomniało mi się, że mam prace domową na wakacje (ups). 
Z tego powodu jest zdjęcie jakie jest. Do stworzenia tej 'scenografii' użyłam zeszytów, których nie wykorzystałam w tamtym roku i nadadzą się na teraz. Za bardzo nie lubię wydawać pieniędzy na zeszyty z obrazkami. Dlatego co roku kupuję parę pięciopaków z Tesco. :) Inaczej już jest z różnymi przyborami do bazgrania. Na zdjęciu możecie jeszcze zobaczyć cyrkiel(to w opakowaniu z królikiem), cienkopisy oraz mazaki. Tak naprawdę to nie pamiętam gdzie je kupiłam, a było to całkiem niedawno A no, obsypałam wszystko koralikami,było pusto. Ok,to brzmi idiotycznie. 


Tutaj macie linka do bloga Eykre:  [Link] 
Zachęcam do czytania, super blogasek.

Baw się razem z nami! Umieszczaj swoje wykonanie wyzwania na momio pod #B2SWNAC!

Podoba wam się nowa seria?

8 komentarzy:

  1. Hejcia mam pytanko. Jak zabrać się do tego wyzwania? Wklejać w komach zdjęcia rzeczy szkolnych czy może wklejać to na Momio pod jakimś hasztagiem?
    Pozdro ~Wika~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że powinnaś skierować te pytania do Eykre. Nic takiego chyba nie planowała, ale jakiś hasztag byłby fajny. W sumie to spróbuję sama zapytać. (:

      Usuń
  2. Churotownia-poprawnie Hurtownia.

    Ten błąd dość mocno rzuca się w oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiłam, nie ja to pisałam, ale nie zauważyłam tego. Wielkie dzięki

      Usuń
  3. Umieszczać zdjęcia na momio z hasztagiem #B2SWNAC ☺

    OdpowiedzUsuń