Menu rozwijane

28 sierpnia 2016

Back2School #11

Cermeniny dziś nie ma, posta dla tego piszę dziś ja, z kamciag.
Jeśli nie wiecie o co chodzi, niestety musicie sobie sami poradzić i znaleźć Back2School #1, gdzie jest wszystko wytłumaczone. 

11.Jak (naszym zdaniem) szybciej się czegoś nauczyć.

login login 4

Hmm...mam taki sposób, ale niestety nie każdy może wypróbować.
1 sposób- Guma, tak dobrze przeczytaliście, zwykła guma do żucia. Gdy się uczycie na np. sprawdzian żujcie w tym czasie gumę, a później na sprawdzianie również ją żujcie, jeśli nie możecie na sprawdzianie żuć gumy, to na przerwie przed lekcją.
Ehh, w sumie to jest chyba sposób na przypomnienie...
A uczyć się szybciej...w sumie to nie znam.

Zapraszam do kolejnej części!

kamciag2005
Ja takich sposobów nie mam wiele, ale kilka które mogłabym wam opisać się znajdą.
1. Powtarzać, powtarzać i jeszcze raz powtarzać.
2. Poprosić kogoś np. mamę, tatę, kolegów, rodzeństwo o przepytanie Cię z jakiegoś rozdziału/tematu.
3. Trzeba wymyślać skojarzenia.
4. (ten sposób u mnie zawsze działa) Jeśli coś powtarzasz, słuchaj jakiejś muzyki (można również podśpiewywać ale to nie daje takiego dobrego efektu), potem na sprawdzianie/kartkówce śpiewaj tą samą piosenkę (nie na głos) i pisz odpowiedzi!

Baw się razem z nami! Umieszczaj swoje wykonanie wyzwania na momio pod #B2SWNAC!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz