Menu rozwijane

25 sierpnia 2016

Back2School #8


Cześć, logina nie ma już drugi dzień. Z tego powodu mam dla was zastępstwo! Muszę przyznać, że szybko poszło, to już 8 dzień. 
Dla niewtajemniczonych, link do pierwszego back2school gdzie wszystko jest wyjaśnione [Klik].

8.Opisać swój najśmieszniejszy dzień w szkole.


kamciag2005

 Z najśmieszniejszym dniem będzie niełatwo, ale jakoś dam sobie radę.
Kiedyś przygotowywaliśmy z naszą klasą salę gimnastyczną na zakończenie roku, więc nie mieliśmy wf'u. Poszliśmy z naszym panem od wf'u na podwórko.
Ja z moim kolega i dwoma koleżankami poszliśmy na boisko szukać pieniędzy.
Nagle moja koleżanka usłyszała pisk i nagle odskoczyła od krzaków przy których stała.Mój kolega zobaczył co tak piszczało.
Potem zobaczyłyśmy w jego rękach żywego ptaka.
Wszystkie dziewczyny od niego uciekały i krzyczały na cały głos, aż wicedyrektorka (z nami była wtedy też wicedyrektorka) to usłyszała i kazała mu przyjść i się wytłumaczyć. Potem była tylko długa rozmowa o chorobach i wogulę, a następnego dnia zobaczyliśmy (cała klasa) tego samego ptaszka na rowerze mojego kolegi (tego który złapał tego ptaszka).
Może nie wydaje się to takie zabawne ale w rzeczywistości takie jest!
      
Cermenina

U mnie w szkole często jest śmiesznie. Trudno mi było zapamiętać cały dzień, więc opowiem wam pewną zabawną sytuację. 
Zdarzyło się to w szóstej klasie na jednej z ostatnich lekcji plastyki. Pan tego dnia musiał już wystawić oceny, a ja zapomniałam zeszytu. Moja koleżanka miała już murowaną szóstkę na koniec. Z tego powodu plastyk nie sprawdzał jej zeszytu. Jako, że moja koleżanka była (i nadal jest) dobrą koleżanką, dała mi swój zeszyt. Załóżmy, że nazywam się Jula B, a moja koleżanka Oliwia A.
Podeszłam do mojego nauczyciela z nadzieją, że nie otworzy pierwszej strony zeszytu (było tam napisane imię i nazwisko mojej koleżanki w tabelce 'ten zeszyt należy do'). Otworzył na pierwszej stronie. Myślałam, że po mojej dobrej ocenie z plastyki, nie odzywał się. Po czym usłyszałam 'Boże, jaki piękny podpis!'. W tej chwili uświadomiłam sobie, że mój nauczyciel nie zapamiętał jak się nazywam przez trzy lata. Dzięki. Przynajmniej dostałam 6 na koniec.




Baw się razem z nami! Umieszczaj swoje wykonanie wyzwania na momio pod #B2SWNAC!

1 komentarz:

  1. O matko Cer. Ja bym zawału dostała xD
    ~Disnow Blacki

    OdpowiedzUsuń