Menu rozwijane

14 sierpnia 2016

Mój pierwszy post tutaj.

Dzień dobry. Cześć, siemka, hejka, oyaho. Jestem tutaj nowa. Może opowiem krótko o sobie? Mam na imię Kasia, we wrześniu wyruszam do 6 klasy szkoły podstawowej. Koniec informacji. * HEHE * Zostałam tutaj przeznaczona do pisania nowości z portali społecznościowych, jak i z Momio. Blogowaniem zajmuję się od dwóch lat. Na swoim koncie mam dużo blogów dotyczących Msp i Momio. Obecnie także możecie mnie znaleźc tutaj na moim własnym blogu (praktycznie codziennie). Zaraz... nie powiedziałam jak nazywa się moja momiowiczka? Otóż krótko i wyraźnie: Jula232
Wydaje mi się ,że czas kończyć tego posta.

- Nie, nie jestem taka poważna. Ja tylko tak piszę. ;) 

Na koniec posta będe wrzucać wam swoje logo ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz