Menu rozwijane

28 sierpnia 2016

Back2School #10


Okej, tak jak napisałam. Jednak zrobię parę rzeczy na zapas. Dziś temat (dla mnie) dosyć łatwy. Zapraszam! Dla niewtajemniczonych, link do pierwszego back2school gdzie wszystko jest wyjaśnione [Klik].

10. Wypisać TOP 5 sytuacji, które nie powinny pojawić się w szkole, ale niestety zaszły (naszym zdaniem). `Eykre

Cermenina

Okej, dzień 10. Mam zamiar pierwszy raz wykonać dobrze zadanie!

1. Źle napisane zastępstwa. Czekanie na nauczyciela pod klasą, który i tak się nie zjawi. Bardzo sympatyczne i częste w mojej szkole.

2. Wywijanie plecaków na drugą stronę. Wiązało się to z wyjmowaniem całej zawartości. Na szczęście, nie byłam nigdy ofiarą takiej akcji. Różne rzeczy w plecaku się nosi.

3. Papiery dla dzieci z ADHD. Takie dziecko może bić innych, krzyczeć. Kary żadnej za to nie dostanie.

Jednak nie pykło. Nie mogę nic więcej sobie przypomnieć. Pozdrawiam.


Gdzie jest login? Nie wiem.


Baw się razem z nami! Umieszczaj swoje wykonanie wyzwania na momio pod #B2SWNAC!

2 komentarze: