Menu rozwijane

24 sierpnia 2016

Back2School #7


Okej, z moich planów nici. Zdarzył się pewien zbieg okoliczności. Nie ma ani mnie, ani loginki jutro (dla was to dzisiaj). Dlatego obie zmierzymy się z tym zadaniem. Dla niewtajemniczonych, link do pierwszego back2school gdzie wszystko jest wyjaśnione [Klik].

7. Napisać o swojej pierwszej miłości. (level hard)


login login 4

Ohih, niestety nic się ode mnie nie dowiecie. Mieć nie miałam i zamiaru nie mam mieć. Hah, moje bogate słownictwo. 

Cermenina

Była jesień. Dzieciom na głowy kasztany spadały. Żwawym krokiem do szkoły mej szłam. Weszłam do klasy i go zobaczyłam. Bezdrzewny z żywicy syntetycznej, grafitowy, średnica 6,9 mm, długość 17, 5 mm. BIC OŁÓWEK EVOLUTION HB. Ale wiadomo, pierwsza miłość długo nie trwa. Teraz wolę takie co fajnie się rozmazują. Czy ja kiedyś wykonam, któreś z tych zadań?



Baw się razem z nami! Umieszczaj swoje wykonanie wyzwania na momio pod #B2SWNAC!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz