Menu rozwijane

10 sierpnia 2016

Wywiad-#1

                        

Jestem jedną z kilku nowych redaktorek tego bloga. Zajmuję się wywiadami i cosplay'ami. Bez zbędnego przedłużania zapraszam was do czytania tego, oraz wielu innych postów. Zaczynajmy!
Pokażę wam wywiad z momiowiczką o nicku: tokaloka90
Jak widzicie ma 72 poziom i aż 1500 znajomych.
J-Ja
T-tokaloka90
----------------------------------------------WYWIAD------------------------------------------
J- Ile już grasz w momio?
T- Już dobre kilka miesięcy (; Jakoś od września/listopada 2015 roku (;
J- Czy czytasz blogi o momio?
T- Dziś czytałam. Bardzo lubię to robić i na pewno znajdę ciekawą informację.
J-Skąd dowiedziałaś się o momio?
T-Z reklamy z teliwzji i od mojej BFF.
J-Jabyś mogła coś zmienić to co byś zmieniła w momio?
T-No...może dodałabym zmianę kolorów ubrań.

                                          Serdecznie cię pozdrawiam tokaloka90! 
Post z mojej strony pojawi się jutro wieczorem i po południu. Mam jeszcze taką malutką ciekawostkę
Nasza momiowiczka-wywiadowiczka napisała mi, że czyta naszego bloga (; 
Jak wam się podobał post? Może coś zmienić? A może masz pomysł na wywiad lub cosplay?
                                                   Napisz w komentarzu!
Do kolejnego posta!
~Wicia ~log log 4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz