Menu rozwijane

23 sierpnia 2016

Back2School #6


Muszę wam powiedzieć, że mam fuksa. Jutro jest trochę trudne zadanie, a mnie i login nie będzie. Prawdopodobnie ktoś inny napisze back2school (ale znając życie pewnie będziemy musiały zrobić to same dziś). A teraz zadanie łatwe i przyjemne. Dla niewtajemniczonych, link do pierwszego back2school gdzie wszystko jest wyjaśnione [Klik].

6. Napisać o swoich ulubionych przedmiotach.
(zapewne szkolnych,hehehe)

Login login 4
Ulubione przedmioty...hmm...może nie ulubionym, ale lubianym przeze mnie przedmiotem jest matematyka i przyroda. Heh, nie mam bladego pojęcia co mam więcej napisać, więc macie tu obrazek do zapełnienia pustki :')



Cermenina

Siedzę, myślę i wymyślić nie mogę. Chciałabym napisać, że j.angielski jest moim ulubionym przedmiotem, ale zwyczajnie wieje na nim nudą. Po dłuższym zastanowieniu mam wrażenie, że moją ulubioną lekcją jest lekcja j.polskiego. Miła atmosfera, często uczymy się czegoś co nam się przyda. Postanowiłam, że dziś zamiast obrazka  wstawię coś z naszego hasztaga. Nie ma jakoś super dużo postów, ale zawsze ktoś coś napisze. Wybrałam dwa najciekawsze wpisy z poprzedniego zadania:


Baw się razem z nami! Umieszczaj swoje wykonanie wyzwania na momio pod #B2SWNAC!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz