Menu rozwijane

13 sierpnia 2016

Cosplay'ek-#2

Ohayoooo!
Dzisiaj (Jak widać) drugi Cosplay'ek. Chociaż do końca to nie jest Cosplay, postanowiłam odwzorować tą postać (Zwierzę xd). Będzie to...........PANDZIA!  Dobra, ZACZYNAJMY!



Macie tutaj zdjęcie Pandzi 
Oczywiście żartuję. Macie NA DOLE zdjęcie PRAWDZIWEJ pandy.
Jaka ona słodka, ohih. A tutaj na dole mój look.
Teraz także będe oceniała, czy są dobrze dobrane kolory i wszystko osobno, a później wyjdzie końcowa ocena.
Osobiście zdradzę wam, że bardzo podoba mi się ten look. Będe go nosić ^^. 
Włosy- Całkiem pasują, ale wydaje mi się że lepsze były by czarne. Oceniam 9/10.
Bluzka- Jest dobrze dobrana. Jest biała, ale ma też czarny napis. Oceniam 10/10.
Spodnie- Fajnie dobrane. Loffciam ogrodniczki. 10/10.
Buty- Nie widać ich XD Oceniam 7/10
Dodatki- Mogłam wybrać inne soczewki. 9,5/10
Średnia- 9/10.
Myślę, że taka forma Cosplay'ów jest lepsza.
A wy co myślicie? Może byście coś zmienili? A może macie pomysł na inny cosplay?
Napiszcie w komentarzu!
~Wikeł ~log log 4




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz