Menu rozwijane

20 sierpnia 2016

Celosiowy snap#7-Koniec


Akcja zakończona. Momio'wy snap wraca to swoich właścicieli. Dzisiaj Wczoraj Celosia wrzuciła rekordową ilość snapów, bo aż cztery. Jakoś nie mam ochoty tego komentować. Była to zwykła akcja dla umilenia paru sekund naszego czasu. Szkoda, że nie zobaczyliśmy chociaż odrobiny czynności Celosi jako pomocnika Jack'a. Oto dzisiejsze (znowu) wczorajsze, ostatnie snapy:

 (Robię nowy edit na mojego Instagram'a. Jesteście gotowi na pójście do szkoły??)

 (To jest lepsze zdjęcie mojego edit'u!)

 (Dziś znowu pracuję o 5!)

(Dziękuję wam wszystkim za obserwowanie mnie w tym tygodniu! Mam nadzieję, że się dobrze bawiliście!!! :D)


Podobała wam się ta akcja?
 Czekacie na coś podobnego?

1 komentarz:

  1. Każdy chciałby zobaczyć pomocnika jacka akcji, ale niestety obowiązuje ich tajemnica "służbowa" i nie mogą mówić co mogą robi momio (raz przeczytałam to w wywiadzie kogoś z Foxey i odpowiedziała, że "To tajemnica")

    OdpowiedzUsuń