Menu rozwijane

19 sierpnia 2016

Tęcza jest wszędzie.


Przeglądając insta na telefonie, zauważyłam informację o nowej dostanie na momio. Tak się nahajpowałam,a gdy wróciłam do domu i weszłam na gierkę, trochę się zawiodłam. Kolekcja jest fajna, ale (będę grzeczna)
pupy nie urywa. Jest ku temu jeden powód- włosy. Liczyłam na coś lepszego kolorystycznie. Nowe ubrania są naprawdę dobre, po prostu za dużo oczekiwałam.



edit: Mała ciekawostka od anonimka. Chłopacy mają tańsze okulary od dziewczyn, a różnią się niczym.



Planujecie jakieś zakupy? 
A może już zdobyliście pare ubranek?

6 komentarzy:

  1. A mi tam ciuchy się podobają. Może gdyby włosy były za diamenty to było by lepiej ? : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, a wiesz, że te identyczne okulary u chłopaków kosztują tylko 3 szafiry. No naprawdę. Mogę tb nawet screeny wysłać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz podesłać wraz ze swoim nickiem. Zrobię edit'a jako ciekawostke ;d

      Usuń