Menu rozwijane

21 sierpnia 2016

Błąd

Hej!
Pewnie mnie nie znacie, tak?
OK, jestem Kamila, a na momio nazywam się kamciag2005.
Jestem nową redaktorką (na okresie próbnym), i będę zajmowała się nowościami :)

Dobra, przejdźmy do tematu...
Ostatnio w sklepie zobaczyłam ładne kurteczki, ale ale! Temat to przecież błąd!
Oczywiście, że tak. Na zdjęciach niżej przedstawione są te kurtki razy 2 !

Najwyraźniej ktoś pomylił się w dostawie i wstawił te kurtki dwa razy
(przepraszam za te zdjęcia, są one robione na tablecie ponieważ na moim laptopie nie da się robić screen'ów,
będzie to możliwe dopiero w roku szkolnym.)
Chcielibyście żebym była redaktorką tego bloga na stałe?
Podobają wam się te kurtki?

5 komentarzy:

  1. Dlaczego nie możesz robić screenów?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo mój brat okupuje (wiesz w jakim sensie) komputer (przez wakacje) na którym robię screeny, przez głupi zakład muszę siedzieć na jego (egh em) głupim laptopie ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale na laptopie też się da robić screeny

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Na każdym się da. Jak nie możesz normalnie 'prt sc' to pobierz program

      Usuń