Menu rozwijane

26 sierpnia 2016

LanaBanana- Nowy pomocnik Jack'a!


Dziś jedna z moich redaktorek podesłała mi nick nowego moderatora. Postanowiłam przyjrzeć się bliżej sprawie. Długo nie musiałam czekać, pomocniczka szybko przyjęła mnie do znajomych i odpisała mi. Zadałam dwa pytania, nie chciałam przeprowadzać wywiadu. Dużo już ich jest na różnych blogach (tzn. o pracy pomocnika). Głównie zainteresowałam się tą sprawą, ponieważ nie trwały żadne nabory. Nie przedłużając:

C: Od kiedy jesteś pomocnikiem?


C: Jak to właściwie się stało?
 Z tego co wiem, żadna rekrutacja nie była prowadzona.


Lana również napisała:


Linka dam wam od razu tutaj [Klik]. Po moim powrocie planuję napisać bardziej złożony post o pomocnikach Jack'a. Nazbierałam trochę ciekawych informacji. Profil Lany:


Poznaliście już nową moderatorkę?

1 komentarz:

  1. a i owszem! bardzo kochana i ciekawa osóbka warta poznania

    OdpowiedzUsuń