Menu rozwijane

09 lutego 2017

Zapowiedź jutrzejszej, walentynkowej dostawy! Instagram & Snapchat


Przeglądając insta natrafiłam na ciekawe zdjęcia. Parę ambasadorów wrzuciło zapowiedzi dotyczące jutrzejszej dostawy. Udało mi się znaleźć zdjęcie, na którym widać ubrania bez żadnych filtrów.

Obrazek autorstwa Goffi. Jej inst:Klik.


edit: Zapomniałam o włosach ze snapa. Prezent za paczki pojawił się dziś, więc pewnie fryz będzie w sklepie. Momio postanowiło nagrać wideo, z tego powodu jakość jest powalająca.
 

Co myślicie?
Nie możecie się doczekać?

9 komentarzy:

  1. Szczerze to bardzo nie mogę się doczekać! W końcu będę coś robiła w Walentynki xD
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta fryzura ze snapa to jakaś porażka... No ale czekam na jakieś fajne ubrania :>

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę się doczekać :D moja pierwsza dostawa walentynkowa na Momio :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej!!! Nie mogę się już doczekać tej nowej dostawy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z jednej strony się cieszę, ale zgaduję, że włosy będą za szafiry :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam zapowiedź u Wolfmomio na insta i jestem baaaardzo podekscytowana. *^* Mam nadzieję, że w damskiej wersji również będzie opaska na oko. ;)
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  7. Są ostro średnie, ale nocusz i tak kupie jak będą za szaf, a za diamenty gorzej bo bida w kraju

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe jakie będą inne kolory włosów bo te czerwone to średnio ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Są spoczko <3
    ~Mellanie, Melka, Mell

    OdpowiedzUsuń