Menu rozwijane

22 lutego 2017

Tygodniowy Brzydal #15- Wyniki


Chciałabym się dziś wyspać, z tego powodu bez zbędnego wstępu. Niektóre wyróżnienia zostaną tak jak ostatnio jeszcze dopisane. Zaczynamy od nich:

!Wyróżnienia są rozdawane przez osoby, które je sponsorują, nie przez blog!

Dod. nagroda od użytkowniczki MandostyleAlex w postaci momo babeczki wędruje do:
Banshe !!!

Dod. nagroda od użytkowniczki Sabina Weksler w postaci momo babeczki i tęczy wędruje do:
Ash...

Dod. nagroda od użytkowniczki Nula2205 w postaci momo serc wędruje do:
kroliczek20

Dod. nagroda od użytkowniczki Shaula w postaci momo misia wędruje do:
piernik20

Dod. nagroda od użytkownika pumpchkin w postaci wszystkich momo do jednorożca wędruje do:
!Waniliowa!

Dod. nagroda od użytkownika pumpchkin w postaci prezenty za diamenty (nie m+) wędruje do:
Sophie 16

Dod. nagroda od użytkowniczki Ema 2000 w postaci momo misia, jednorożca, serc i babeczki wędruje do:
xXxArbenxXx

Dod. nagroda od użytkowniczki EwciaaQQ w postaci momo misia i jednorożca wędruje do:
Eklerka005

Dod. nagroda od użytkowniczki Rita* w postaci momo jednorożca wędruje do:
Cirila

Dod. nagroda od użytkowniczki Rita* w postaci momo serc i babeczki wędruje do:
pumpchkin

Dod. nagroda od użytkowniczki Rita* w postaci momo od tęczy w dół wędruje do:
mellisa

Dod. nagroda od użytkowniczki Rita* w postaci prezentu za diamenty wędruje do:
!Waniliowa!

Dod. nagroda od użytkowniczki mellisa w postaci sześciu silniejszych momo wędruje do:
!Waniliowa!

Dod. nagroda od użytkowniczki mellisa w postaci prezentu za diamenty wędruje do:
ThomasFanGirl

Dod. nagroda od użytkowniczki mellisa w postaci sześciu słabszych momo wędruje do:
pumpchkin

Dod. nagroda od użytkowniczki klasa15 w postaci trzech najsilniejszych momo wędruje do:
xXxArbenxXx

Dod. nagroda od użytkowniczki patjac723 w postaci momo babeczki i tęczy wędruje do:
Juki*-*Juki

Dod. nagroda od użytkowniczki patjac723 w postaci momo do cukierków wędruje do:
Bu.sia

Dod. nagroda od użytkowniczki słotka julietta w postaci dwunastu momo wędruje do:
nayami

Dod. nagroda od użytkowniczki amelinka204  w postaci prezentu do 600 diamentów (nie m+) wędruje do:
sweet focia

Dod. nagroda od użytkowniczki amelinka204  w postaci prezentu do 600 diamentów (nie m+) wędruje do:
pastelowa89 

Dod. nagroda od użytkowniczki amelinka204  w postaci prezentu do 600 diamentów (nie m+) wędruje do:
!Waniliowa!

Gratulacje!
(ps. Chcesz zostać sponsorem tak jak MandostyleAlex, Sabina Weksler, Nula2205, Shaula, pumpchin, Ema 2000, EwciaaQQ, Rita*, mellisa, klasa15, czy też patjac723 w następnym brzydalu? Napisz do mnie (Cermenina) i sam ustal komu dasz nagrodę.)









 


•••
Gratulacje!
Następny konkurs jak zawsze odbędzie się za dwa tygodnie, w piątek albo sobotę.
Nagrody od bloga zostaną rozdane dziś. Od sponsorów- dziś, jutro, bądź zostały już rozdane. Jak napisałam wyżej, niektóre zostaną jeszcze dopisane.
 Dziękujemy za zgłoszenia i zapraszamy na następny konkurs!

31 komentarzy:

  1. Chyba już odpuszczę sobie te brzydale, ciągle się staram, a nawet nie mam wyróżnienia, to chyba już nie ma sensu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie ja tyle razy brałam udział ale ani razu nawet wyróżnienia nie dostałam a żeby tym razem wziąć udział wydałam 1500diax na strój ale oczywiście nic a te same osoby cały czas wybieraciea i rezygnuje z byci ssponsorem bo i tak nikomu nie daje tych nagród bo wybieracie inne osoby Ps. Już nie biorę udziału więcej

    OdpowiedzUsuń
  3. Juki , Busia i Waniliowa jak zwykle ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba sobie odpuszczę grę a następnym brzydalu ;_____; Pomimo że wydaje hajs albo się staram i wgl to wygrywają te fejmy... Czyli jak zawsze Juki i Waniliowa. Powiem tak to jest trochę chamskie że niektóre osoby nagrody dodatkowe dają tylko fejmom żeby ich lubi... Żal
    *To jest tylko moja opinia*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Ci "niesławni" chcą się spodobać tym fejmom i dają im nagrody ;-; Nawet jak mają bardzo brzydki look ;-;

      Usuń
    2. Anonimowy masz racje

      Usuń
  5. To nie blog wybiera wyróżnienia tylko osoby, które je dają. A na podium 2 raz przez ostatnie tygodnie jest busia,czy to takie duże powtórzenie? Poza tym jej Look jest ładny,to co?Mamy jej nie brać pod uwagę?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziekuje za nagrody i gatuluje pozostalym ;) Co do powyzszych komentarzy to za bardzo was nie rozumiem bo to uzytkownicy przyznaja nagrody w tym przydalu tyyle osob rozdawalo nagrody i skoro nikt nie wybral waszej pracy oznacza to ze chyba wasze stylizaje nie byly najladniejsze.

    Pumpchkin

    OdpowiedzUsuń
  7. Poprawka, nagroda ode mnie (czyli Nula2205) należy do kroliczek20

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku 2 msc a pierwszy raz startuje omg *-* Dziękuje ����

    OdpowiedzUsuń
  9. Tu były serca jak by co XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomyliliscie się jestem kroliczek20 a nie kroliczek12 xd ale rozumiem dużo nazw i mogło wam coś umknąć

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie wygrałam, ale samo to, że polubiłaś mojego posta to dla mnie wielkie osiągnięcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba se odpuszczę :(
    Cały czas się staram a nic ...cały czas wygrywają te same osoby .CZYLI NA PRZYKŁAD BU.SIA

    OdpowiedzUsuń
  13. ThomasFanGirl i xXxArbenxXx nie byli jeszcze nigdy na podium, ludzie ogarnijcie się z tym, że 'ciągle wygrywają te same osoby'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wirilok chodzi o to,że ciągle Bu.sia wygrywa ;-;

      Usuń
    2. 'cały czas wygrywają te same osoby'< liczba mnoga +dziewczyna na 15 brzydali była 3 razy na podium, czyli 3 razy na 45 (bo tyle ogólnie było miejsc) Zresztą, mamy kogoś dyskwalifikować, bo jest dobry?

      Usuń
  14. Ja bym rozdała inaczej nagrody, no ale ja nie oceniam :)
    No w tym brzydalu nie poszło, może w następnym się poszczęści ;)
    ~CrazyOlkaXD

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdy czytam te komentarze skierowane do mojej osoby po prostu robi mi się przykro.
    Pojawiłam się trzy razy na podium. Podajże cztery razy byłam wyróżniona, a jeszcze więcej nigdzie nie byłam zapisana.
    To,że jestem gdziekolwiek zapisana sprawia u mnie ogromną radość i chęć dalszej pracy i dodawania stylizacji do brzydala. Czasem bywają te gorsze momenty i uświadamiam sobie,że następny raz będzie lepszy i stanę gdziekolwiek.
    Nie ukrywam,że na stylizację poświęcam ogromny wkład pracy. Nie tylko sama stylizacja jest oceniana,ale również odpowiednia dobrana kolorystyka,tło czy spójność z tematem.
    Pamiętajcie,że każda przegrana nas umacnia i musimy na czymś popracować by dążyć do perfekcji. Będzie jeszcze wiele brzydali w których będziecie mogli pokazać siebie i waszą kreatywność.
    Dziękuję za przeczytanie i pozdrawiam cieplutko.
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie dziwi, to co tam piszą ^ Przecież ty też jesteś człowiekiem i masz uczucia. Co mają zrobić? Zdyskwalifikować Cię, bo robisz ładne looki i wygrywasz? Bez sensu. Mi bardzo podoba się twoja stylizacja i gratuluję wygranej ^-^
      ~niezalogowana Zaladea

      Usuń
    2. Ojj mnie też to dziwi. Bardzo Ci dziękuję za te milutkie słowa <3
      -zalogowana Bu.sia

      Usuń
    3. Ponad 5 brzydali i nic, nawet wyróżnienie. Staram się, a tu ciągle wygrywają w większości "Bardzo kreatywne Stylizacje", czyli koszulka i spodnie bez żadnych dodatków. DOWIDZENIA

      Usuń
    4. +Anonimowy
      Wydaje mi się,że podchodzisz do tego zbyt negatywnie. 5 brzydali to troszkę dużo,ale spróbuj jeszcze raz. Zrób to na spokojnie. Wymyśl swoją stylizację z tą "dodatkową" rzeczą. Dodaj do tego ładne tło, może być nawet jakieś naturalne czyli jakaś ulica gdzieś w mieście, ja często biorę tła z Tumblr albo szukam gdzieś w Google tak,żeby kolorystyka ubrania pasowała do tła. Co do stylizacji to zrób to tak,żeby było to spójne i estetyczne.
      No,ale zrobisz jak uważasz.

      Usuń
  16. Zastanowiłabym się nad sprawiedliwością osób,które rozdają wyróżnienia. Powinno to być kontrolowane,ponieważ niektórzy mogą przecież dawać wyróżnienia swoim znajomym albo żeby się komuś przypodobać. Nie mówię,że wszyscy tak robią,ale gdy patrzę i widzę jedną graczkę,która dostała aż cztery wyróżnienia robi mi się smutno. To trochę przykre,gdyż zaledwie kilka osób zgarnia wszystkie nagrody dodatkowe. Każdy powinien dostawać po jednym wyróżnieniu maksymalnie. Natomiast,jeśli chodzi o 1,2,3 miejsce to nie mam się do czego przyczepić,gdyż looki są żeczywiscie ładne. ;)
    PS Czy zrobienie screena obniża szansę na wygraną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc obecnie nie mam za bardzo pomysłu na kontrolę tego. Tym bardziej, że to wszystko dzieje się w środku tygodnia i nie mam na to aż tyle czasu ): Wyróżnienia miały być taką fajną odskocznią, a tu takie coś się porobiło. W każdym razie, pokombinuję coś.

      A propos(meh nie umiem dodać tu kreseczki) screenów. Nie obniża to szansy na wygraną, chyba że zdjęcie jest bardzo niestaranne np. ma zepsutą jakość albo jest niewymiarowe. W najbliższy temat może ogarnę jakiś poradnik jak zrobić fajne zdj w sklepie :D

      Usuń
    2. Najlepiej byłoby gdybyś sama wybierała osoby,które mają zostać wyróżnione,jednak zajmowałoby to więcej czasu i mniej przyjemności osobom rozdającym te dodatkowe nagrody. Tak naprawdę trudno znaleźć jakieś dobre rozwiązanie. :(

      Usuń