Menu rozwijane

01 lutego 2017

MiniDostawa- Czy to jest #MostWanted? WAFANDE MOMIO


Okej, Naho zarezerwowała nową dostawę, ale obstawiam, że jest w szkole. Do sklepu doszło parę ubrań. Pochodzą z tematu 'Wafande'. Sama już nie wiem czy to #MostWanted, czy to nowe rzeczy. Był już kiedyś taki temat na Momio, ale ubrania wyglądały zupełnie inaczej. Dla przykładu:

Jedyne co się zgadza to nadruk. W każdym razie, przejdźmy do dostawy.

Wersja damska:

Wersja męska:

Podoba Wam się? 
Czy Naho mnie zabije?

5 komentarzy:

  1. Lucas pisal ze dojda rzeczy, al zostana one zmienione! Kolekcja sama w sobie jest...żałosna (?) *to jedyne okreslenie jakie mi przychodzi z rana do glowy na ta kolekcje*, no ale oczywiscie kupie pare rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to jest zrobione od początku, a nie zmienione. Mam nadzieję, że nie odwalą czegoś takiego następnym razem.

      Usuń
    2. A ja mam nadzieje, ze to nie jest to cale "#MostWanted" bo jezeli tak to ja podziekuje ^.^

      Usuń
  2. Dostawa słaba 1/10 ;-:
    ANGELINA24

    OdpowiedzUsuń