Menu rozwijane

05 lutego 2017

Hot or Not #28


Wszystkie look'i z #mymomiohot oceniamy po kolei (nie wliczając honorowych), każda stylizacja na # zostanie umieszczona w horn.

Skala ocen to: not, not+, hot/not, hot- i hot

ANGELINA24
disnow blackiNie pasują mi tu buty. No i tło ale to tak poza tym. Zmieniłabym w sumie szminkę np. na tą co teraz doszła. Look bardzo prosty ale ma ten urok. Inne buty i będzie okej. Moja ocena to HOT-

Cermenina: Z jakiegoś powodu dół stylizacji urzekł mnie. Jest taki 'ciepły', domowy, nie potrafię do końca ubrać tego w słowa. Przechodząc do góry, głównie przeszkadzają mi tu oczy. Nie pasują do całokształtu. Reszta jest okej, poza tym jakiś mały dodatek byłby tutaj mile widziany. HOT/NOT

Yoshihiro
disnow blackiBraciszek aw. Look jest bardzo prosty. Zmieniłabym berecik na jakąś czapkę i myślę, że look byłby ładniejszy. Moja ocena to HOT-

Cermenina: Nudaaa. Czarno-biały, klasyczny look. Dobór dodatków okej, dobór ubrań okej i tyle. HOT/NOT

niebieskamisia
disnow blackiDół look'u jest okej. Jest taki porządek w nim. Góra... Liście bym wyrzuciła albo dała za włosy. Inne soczewki i look jest owiele lepszy. Szminke albo bym zdjęła albo zamieniła na inną. Moja ocena to HOT/NOT 

Cermenina: Niestety, ale tutaj nie ma bardziej czego oceniać niż w looku wyżej. Wszystko się ze sobą gryzie. Mimo, że całość jest biała to: spodnie mają jakieś zapięcia po boku, buty jakiś pasek, czapka ma zupełnie inną, niepasującą teksturę niż reszta. Twarz jest okej, ale nie ma żadnego odniesienia do całokształtu. Do tego dochodzą liście z kosmosu. NOT

Andzello
disnow blackiAndzia... hej. Look dziewczęcy, pudrowy, różowy i wgl. taki "słodki". Podoba mi się i w sumie nic w nim bym nie zmieniała. Moja ocena to HOT.

Cermenina: Okej, mamy tutaj taki ładny, kałaii look. Schemat trochę utarty, ale niech będzie. Wianek nie do końca pasuje. Jakby zamienić spodnie to kwiaty na głowie (albo na odwrót) miałyby jakąś przyszłość. HOT-


Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.
Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!


Ankietę dostarczyły profilki.pl

7 komentarzy:

  1. Jak dla mnie pierwsza stylizacja to niestety NOT, ale zazdroszczę soczewek *U*. Druga stylizacja jest okej, ale widziałem już takich pełno HOT/NOT. Trzecia jak dla mnie zwyczajna...NOT. Czwarta jest fajna, ale to look Andżello więc ZDECYDOWANE NOT-!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. A jakie to oceny ? Hot not i tak dalej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest zawsze napisane u góry ;) 'Skala ocen to: not, not+, hot/not, hot- i hot'

      Usuń