Menu rozwijane

27 lutego 2017

Nowy prezent za paczki- Animo!


Nowym prezentem za zakup paczek jest animo. Mam wrażenie, że gdzieś już go widziałam. W każdym razie, prezentuje się bardzo dobrze. Gdyby zależało by mi na 'zbieraniu' momiowych zwierzątek, to kto wie, może i bym się skusiła na pakiet.


edit:  Cały czas myślałam, że to było to różowe cuś, dopiero Tiki mnie nakierował. :D Zwierzątko zostało wykonane przez duńską ambasadorkę o nicku Fary. Tutaj macie jej insta (Link), a tu oryginał:

Co myślicie?
Podoba Wam się?

10 komentarzy:

  1. Ten zwierzak był, w innym kolorze, chyba pudrowym /Karmeleeeq

    OdpowiedzUsuń
  2. O czyli nie zdawało mi się, dzięki! Jak wrócę do domu to poszukam i dodam edit :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam animo nie zbieram więc nie kupię też i tego :>

    pumpchkin

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki jakiś dziwny ten animo
    ~Nula2205

    OdpowiedzUsuń
  5. "Gdyby zależało mi na 'zbieraniu' Momiowych zwierzątek (...)" - Dalej Cer! Zbierz je wszystkie xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo *-* Śliczny, ale kiedyś już chyba był podobny...
    ~Mellanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnyy, taki lisek. Zjadłabym go w sumie bo tak słodko wygląda XD
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  8. Aa od paru h jest napisane 'skupiła' zamiast 'skusiła'. Gdzie ty pumpie jesteś?!

    OdpowiedzUsuń
  9. To coś wygląda jak... Brak pomysłu na sensowne słowa :| jakoś tak nie przesadam za takimi zwierzakami xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki on słodki!!! kupuję

    OdpowiedzUsuń