Menu rozwijane

06 lutego 2017

Prezenty!

Hej!
Przed chwilą na Momio pojawiły się nowe prezenty!
Jak mogliście się już domyśleć są walentynkowe.

 
Urocze koszulki i całkiem ładny sweterek - dobrze się zapowiada.

 
Jeszcze lepszy kolor sweterka. Spódniczki mogłyby być lepsze, ale są ok :3

 
Ciekawy kombinezon. Sukienka dość klasyczna.

 
Nie wiem dlaczego, ale buty mnie jakoś tak urzekły. To serce na głowę jest dziwne :/

 
A na tym SS wszystkie moje ulubione rzeczy z dostawy <3

 
Całkiem, całkiem. Takie trochę wisiorki przyjaźni xD

 
Kwiatki, serduszka - całe walentynki.

 
Soczewki dość podobne do zeszłorocznych, fryzurka... Bywały lepsze, ale nie jest źle.



Podobają wam się walentynkowe prezenty?

5 komentarzy:

  1. Baardzo się cieszę, że włosy są za diamenty, ponieważ więcej osob bedzie mogło sie nimi cieszyć :> Kolekcja spoko, nie jeesaś mega droga, jak dla mnie super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podobają mi się sweterki*-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi podobają się najbardziej te włoski i soczewki ^^ Są Sweet! A włosy są za diamenty! ♥ Ale to serce na głowę (czy coś takiego) trochę dziwne XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Uszka i włoski ach.. przecudowne <3 Nowy must have !
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne i te soczewki to moje uzależnienie

    OdpowiedzUsuń