Menu rozwijane

24 lutego 2017

Dostawa SteamPunk - Wersja Damska!

Hej!
Czas na kolejną dostawę - tym razem SteamPunk!
Ubrania są śliczne, niestety dość drogie, większość za szafiry.
Mimo wszystko nie jestem zawiedziona.
 
 
O tak! Właśnie tego tylu rzeczy oczekiwałam po tej dostawie ^^

 
Nie tyle SteamPunk co lekko... Gotycka? W każdym razie bardzo ładna.

 
Jeszcze więcej śliczności! Po ostatniej sportowo-zimowej dostawie jestem w siódmym niebie.

 
Tutaj szału nie ma, ale nie jest źle. Takie niby klasyczne spodnie z lekkimi akcentami.

 
Jak najbardziej w moim stylu :) Czarny i złoty? Uwielbiam!

 
Mraśny kapelusik. Zakochałam się <3

 
Bardzo ładna fryzurka. Myślę, że jestem jedną z nielicznych, ale podoba mi się nawet bardziej od tej poniżej.

 
Wyczekiwana i zapowiadana na Snapie. Te wersje kolorystyczne za dużo nie zmieniają, ale ok...

 
Dodatki :) Super, nie zawiodłam się.

 
Dodatków ciąg dalszy :f

 
Całkiem ładne torebki - takie trybikowe xd

 
A to mi średnio przypadło do gustu.

 
Awwwww *^* Na coś takiego właśnie czekałam.

 
Ciekawe, nie powiem. Zastanawiam się nad kupnem.

 
Okulary na szyję? Ok...

 
Pasko-torby bardzo ładne. Cieszę się, że w tej dostawie jest tak dużo bordowego :)

Podoba wam się dostawa?
Co kuliliście, a co chcecie kupić?


8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja nawet fajna, kupiłem włosy blond, ale jakoś mnie nie zachwyciły oraz bardzo podoba mi się ten "tatuaż" (czy co to jest? xDD ) na twarz

    pumpchkin

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisałaś kuliliście zamiast kupiliście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne ale drogie. Jak mówiłaś to prawda więksozść za. Szafiry choć jets mało rzeczy za m+ co mnie cieszy.
    Kupiłam spódnice i rękawiczki zastanawiam się nad tatuażem(ocs to jest) na twarprzeptszam są irto

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ładne rzeczy.
    Kupiłam: spódniczkę, torebkę, biżuterię na ucho, gorset z mini torebeczką i tą lornetkę. Można je wykorzystać w sumie do wszystkiego, więc na pewno się przydadzą jeszcze do wielu looków.
    W sumie.. zastanawiam się nad kupnem tego czarnego na twarz za dwa diamenty xDD Ale nie umiem zdecydować
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta nowa dostawa nie za bardzo mi się podoba,ponieważ wolę dziewczęce i pastelowe klimaty. Jedynym ciuszkiem, który wręcz pragnę, są te włosy za 5 szafirów. Czemu wszystkie ubrania,które chcę kupić tyle kosztują? :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpiękniejsze buty na momio... Nie mogę ich mieć bo są za szafiry... Ugh
    ~Nula2205

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam prawie wszystko XD

    OdpowiedzUsuń