Menu rozwijane

03 lutego 2017

Cisilia powróciła na momio! - Mostwanted?

Hej!

Dawno mnie nie było ponieważ miałam całkowitą przerwę od blogowania (sprawy prywatne i różne wyjazdy).

Weszłam do sklepu i zobaczyłam ubrania i włosy z motywu Cisili. Zadziwiła mnie to, że mają trzydniowy 'termin'... Z resztą zobaczcie sami.








Warto też dodać, że są droższe od tamtych.

Przykładowe ubrania (wcześniejsze):




Ja sądzę, że to kolejne Mostwanted.

Kupicie coś z tej kolekcji?
Sądzicie, że to kolejna część Mostwanted?

~kam

4 komentarze:

  1. aha, wczoraj jak robiłam stylkę z #mostwanted to właśnie założyłam ten płaszczyk za 190, jak śmisznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te rzeczy kupilem wszystko. Moze kiedys sie przyda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie to wcześniej jak była kupiłam włosy i długą kurtke, ale chyba dokupię krótką kurtkę, buty i T-shirt /Karmeleeeq

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech mogliby dodać więcej rzeczy, które faktycznie każdy pragnie. Ja rozumiem, że patrzą na wszystkie serwery, ale założę się, że wszyscy mają te same albo zbliżone oczekiwania i upodobania. Szkoda gadać spodziewałam się czegoś lepszego :/

    OdpowiedzUsuń