Menu rozwijane

26 lutego 2017

Przygotowania do brzydala- Jak zrobić ładny screen w sklepie?


Cześć! Przychodzę dziś do Was ze szybkim poradnikiem robienia ładnych screenów w sklepie. To czy stylizacja do brzydala jest zrobiona w sklepie, czy w garderobie nie ma znaczenia. Jednak oprawa jest brana pod uwagę. Nie chodzi tu konkretne o dobór tła, a o estetykę. Zapraszam!

1 Sposób (ss)
Dobrym sposobem na zrobienie ładnego zdjęcia naszej Momio jest użycie tego przycisku:


*klikamy*
Nasza postać się powiększyła!


Oczywiście tak tego nie zostawię, zależy mi na tym aby mój avaterek był jak najbardziej widoczny.
Wklejam zrzut ekranu do Paint (bądź odpalam na telefonie zwykły, podstawowy edytor) i obcinam boki. Wygląda to tak:

Osobiście lubię obciąć lekko boki, a potem je wydłużyć na biało. To kwestia gustu, ale polecam.


2 Sposób (nie ss)
Działa tylko na komputerze/laptopie.
Kolejnym sposobem jest to prostu pobranie naszej momio i wklejenie jej na tło. Ewentualnie można zdjęcie zostawić tak jak jest. 
Wchodzimy do sklepu, klikamy na postać prawym przyciskiem myszy.

Klikamy 'Zapisz grafikę jako', bądź 'Zapisz jako' i po prostu zapisujemy. Obrazek powinien się pobrać na przezroczystym tle.

Zdjęcie możemy zostawić tak jak jest albo wkleić tło. Wybrałam tą drugą opcję. Uruchamiam Paint i wklejam tło. Teraz muszę zaznaczyć opcję 'Zaznaczenie przezroczyste':

Po zaznaczeniu wklejam postać, podcinam lekko boki i ta da:


Mam nadzieję, że udało mi się jakoś to wytłumaczyć. :D
(chyba, że ktoś nie umie ss)
Do następnego!

10 komentarzy:

  1. Hihi ^^ Myślę, że jest to pomocne dla niektórych :)
    ~Mellanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję,że na tablecie też coś takiego da się zrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatne chociaż ja tam wole robić w szafie mniej zachodu Xd Może komuś sie przyda

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja korzystam z tej drugiej opcji ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny poradnik. Dla niektórych naprawdę może to się okazać bardzo przydatne.
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę zrobić tak że wykonam screena na tablecie, potem wytnę tło, a następnie wkleję na inne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że będzie to trochę nieestetycznie wyglądać. Chyba, że masz takie umiejętności aby idealnie wyciąć swoją postać ;)

      Usuń
  7. Fajny poradnik Cer przyjmiesz? Mój nick to popilopipo

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatne, i zarazem proste :)
    ~ pieseczek02

    OdpowiedzUsuń