Menu rozwijane

21 lutego 2017

Analiza zapowiedzi Steampunk


Jako, że jutro wyniki brzydala to pewnie oprócz tego wpisu już dziś nic się nie pojawi. Z tego postanowiłam przygotować dla Was szybką analizę zapowiedzi. Prawdę mówiąc, dla mnie nie była taka szybka. :D Postanowiłam poszukać zdjęć, które były pokazane na snapowym obrazku od Momio. Z 6 wzięłam 4, ponieważ reszta była za bardzo zasłonięta, aby w ogóle je znaleźć. Zapraszam!

Na pierwszy ogień idzie pani w długiej sukni. Tak właściwie to chciałabym, aby wszystko z tego obrazka pojawiło się na Momio. Ale no, marzenia.



Kolejna sukienka. Była dosyć łatwa do znalezienia. Po wpisaniu odpowiedniej frazy, była pierwszym wyszukiwaniem w Google.



A to z kolei było straszne. Było sporo podobnych dzieł. Wspomniałam o tym w poprzednim poście, ale tu też nie zaszkodzi. Czerwone ubranko było już kiedyś na Momio. Wstawię Wam również suknię w całej okazałości, looknijcie:





I kończymy na dziewczynie z filiżanką. Takie włosy na naszej gierce to byłoby coś.

Do następnego!

6 komentarzy: