Menu rozwijane

10 lutego 2017

Walentynkowa dostawa!

Hej! Tu Dis.
Dzisiaj pokażę wam nową dostawę, która jest w temacie walentynek!
Zaczynamy! :D
Sukienki nie są złe ale nie są też jakieś wybitne. Jak nazbieram może kupię. Ale ta za szafiry mi się za to podoba ale no szafiry.

Tu miłe zaskoczenie bo bluzka dla nie m+ jest o wiele ładniejsza ale kupiłam obie tak czy siak :p 
Te spodnie są cudne. Zakochałam się w nich aww. A te rajstopki są takie kjut *^*
Buty są prześliczne. No tu te dla m+ są ładniejsze ale te dla nie m+ są równie piękne.
Ta opaska jest okej ale nie jest warta swojej ceny. Kapelusze bardzo fajne a cena nie jakaś wysoka.
Te blond jak dla mnie nie są za ładne. Taki sztuczny blond xD brązowe i czerwone są już o wiele lepsze. Kupiłam czerwone i jestem zadowolona ^^
Fajnie, że dodali szminki. Cena jest taka w miarę. Ale raczej nie będę ich używać. Czerwona z MW tak skradła moje serce, że teraz noszę tylko tą.
Raczej nie kupię. 
Bardzo mi się podobają te kurteczki. Cena jest okej w porównaniu z innymi brzydszymi kurtkami. 
Makijaż aww oczywiścię kupię pomimo ceny. 
Ciekaweciekawe
Ymm fajnie, że takie coś dodali ale raczej nie kupię.

Jak podoba się wam dostawa? Planujecie coś kupić? 
Napiszcie w komentarzach! :D

~Disnow 

6 komentarzy:

  1. Ta dostawa to klapa nic nie kupie! Jedyne co fajne to buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nic nie kupiłam :/ dla mnie to badziew :c a tak czekałam na piątkową dostawę ... ~pralka (prallima)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam,że będzie to dostawa nieco fajniejsza. Długa suknia jest kompletnie nie wymiarowa w ramionach. Jedyne co zakupie to makijaż i buciki bo nic innego jakoś do mnie nie przemawia :/
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy tylko mi podoba się większość rzeczy?XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie kupiłam i raczej nie kupię ;/ Te rzeczy, które są okej - warte szafirów. SMUTEQQQ :C
    ~Mellanie

    OdpowiedzUsuń