Menu rozwijane

17 lutego 2017

Hot or Not #29


Wszystkie look'i z #mymomiohot oceniamy po kolei (nie wliczając honorowych), każda stylizacja na # zostanie umieszczona w horn.

Skala ocen to: not, not+, hot/not, hot- i hot

Bu.sia
disnow blacki:
A więc mamy tu taki luźny look. Nie pasuje mi tu torebka i septum oraz buty zmieniłabym na jakieś trampki. A i zmieniłabym soczewki. Moja ocena to HOT/NOT

Cermenina: Stylizacja po prostu ładna. Jedynie przeszkadza mi septum. Za to daję mały minusik. HOT-

LoveQA
disnow blacki:
Look taki zwykły. Nie wiem co tu zmienić. Look jest ładny ale nie jest jakiś nadzwyczajny. Moja ocena to HOT-

Cermenina: Nudny dół, przydałoby się go czymś przełamać. U góry trochę gorzej. Twarz jak najbardziej gra z ubraniami, ale czubek głowy już nie. Wymieniłabym fryzurę, albo uszka. Jedno bez drugiego wyglądałoby w porządku. NOT+

Ziomeczk
disnow blacki:
Agatkaaaaa. No więc tak. Zdjęłabym ten "wisior" oraz rękawiczki. Tak look jest bardzo ładny. Ale nie jest jakiś nadzwyczajny. Taki zwykły ale ładny. Moja ocena to HOT-

Cermenina: Okejokej, buty do wymiany. Do samej sukienki jeszcze by pasowały, ale po dodaniu rękawiczek i naszyjnika niekoniecznie. Nie licząć tego, doł-ok, góra-ok. Fajnie i dziewczęco, ale bez żadnej rewelacji HOT/NOT

ZarowaZarowa
disnow blacki:
Bardzo zwyczajny ale fajny look. W sumie nic bym tu nie zmieniała. Dodałabym jakieś kolczyki czy coś. Moja ocena to HOT-

Cermenina: Spódnica z tą bluzką wygląda naprawdę dobrze. Szpilki również dobrane. Uroku dodałaby tu jakaś fajna torebka zarzucona na ramię albo kopertówka. Dobór włosów trafiony. Tym co psuje w jakiejś części ten look jest twarz, a najbardziej oczy. Gdyby je wymienić i dodać jakiś mały dodatek, stylizacja mogłaby być świetna. HOT/NOT

Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.
Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!

Ankietę dostarczyły profilki.pl

4 komentarze:

  1. Pierwsza stylizacja jest w miarę okej, ale jak dla mnie jest ona zwyczajna więc HOT/NOT. Druga jak dla mnie NOT, ponieważ stylizacja jest zwyczajna i czymym mnie nie zaskakuje, ale baardzo za to zazdroszczę bluzki *^*. Trzecia HOT/NOT też dlatego, że stylizacja ładna, ale jest to zwykła prosta stylizacja. Ostatni luk, tez HOT/NOT, ponieważ niczym mnie nie zaskakuje ona i jest zwyczajna.

    Z góry przepraszam jeżeli kogoś uraziła moja wypowiedź x'DD, ale jest to tylko i wyłączeni moje skromne zdanie ^^
    Pumpchkin

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie fajne, ale nie nadzwyczajne
    ~Nula2205

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku.. ja chyba dodawałam tą stylizację jakoś w grudniu xD Septum do wszystkiego dodaje,więc nie może go nigdzie zabraknąć to mój znak rozpoznawczy XD
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe kiedy ja się dostanę XDD

    OdpowiedzUsuń