Menu rozwijane

14 lutego 2017

AKTUALIZACJA!

Hej!
 Dzisiaj w tym pięknym walentynkowym dniu chciałabym wam pokazać co zmieniło się w wyglądzie naszego Momio :3

 
Z tego co zauważyłam, to na komórkach zamiast napisu watAgame pojawia się Momio :3

 
Nasz pokój również się zmienił. Czy na lepsze? Chyba wolałam stary wygląd, ale ten też jest ok :3

 
No i sklep! Moim zdaniem wygląda super!

 
Teraz nie kupisz już przez przypadek 2 razy tych samych przedmiotów ;)

 
W sklepie jest też druga kategoria. Z tego co rozumiem są to przedmioty z limitem czasu - obecnie walentynkowe

 
Ostatnia rzecz, jaką zauważyłam to koniec z +999 like, kom, czy udo :)

Zauważyliście więcej zmian?
Podoba wam się aktualizacja?

6 komentarzy:

  1. Wow, bardzo się cieszę, że będzie taka zmiana że nie będzie można kupić tych samych rzeczy x2. No i pozostałe zmiany też są na plus wg mnie

    Pumpchkin *Konto siostry xDD Nie chce mi się logować na swje Dva, ale juz nie mam więcej rodzeństwa jak coś xDD *

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze, jak ktoś ma kupiony jakiś prezent to przy tym prezencie jest taki mini prezencik, zobacz sobie xD /Karmeleeeq

    OdpowiedzUsuń
  3. Prallima Momio14 lutego, 2017 16:59

    Bardzo fajna akutalizacja C: czekam na animacje *-* ~praleczka (prallima)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromnie się ucieszyłam z tej aktualizacji. Miałam wiele przypadków gdzie kupiłam dwa razy te same ubrania, później musiałam sprawdzać czy mam to w szafie czy nie.. Muszę się przyzwyczaić do nowego wyglądu,ale.. jest naprawdę fajny XD
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  5. JEJEJEJJEJEJEJEJEJEJJEJ.
    W końcu, miliony lat czekania... szkoda, że nie powiększyli lvl :c.
    ~Mellanie aka Mell

    OdpowiedzUsuń