Menu rozwijane

06 lutego 2017

Usunięcie honorowych czytelników- Czytelnik miesiąca.


Cześć, tu cer. Ostatnio zastanawiałam się czy istnieje honorowych czytelników na naszym blogu ma sens. Doszłam do wniosku, że nie. Dlaczego? Nie ma sensu nadawać komuś tytułu na zawsze, nikt w końcu nie może być aż tak aktywny. Dogadałam się trochę z dziewczynami i Jukim, dałam małą rekompensatę itd. W każdym razie zrobię coś czego nie zrobiłam, podziękuję naszym byłym honorowym za naprawdę fantastyczną aktywność na blogu. Nie bez powodu powstało właśnie coś takiego.

(jakieś stare zdjątka, dzięki Ci horn)
Pejpier i Juki*-*Juki

Kozlix i Mellanie

miastowa i BeckyFast

Bu.sia i EwciaaQQ




•••••••••

Nie chcę skończyć z nagradzaniem aktywnych czytelników. Z tego powodu wymyśliliśmy coś takiego jak czytelnik miesiąca. Będzie on wybierany, tak jak mówi jego nazwa- co miesiąc. Zasady takie same jak u dawnych honorowych, najaktywniejsza osoba zostaje czytelnikiem miesiąca. 

Parę zasad:

1. Aktywność jest liczona tylko z danego miesiąca, w którym odbywa się konkurs. Np. czytelnik miesiąca z lutego zostaje nim za działania w lutym.

2. Aktywność nie jest przejawiana tylko w komentarzach, choć one są również bardzo ważne. Staramy się patrzeć na różne aspekty.

3.Czytelnikiem miesiąca można zostać kilka razy pod rząd. Jak ktoś się bardzo stara i jest supi, to czemu by nie? (Postaramy się nie szaleć z tą zasadą. W każdym razie jest to po, aby nikogo nie dyskryminować i nie wybierać zwycięzcy na siłę.)

4. Wyniki zawsze będą pojawiać się na początku miesiąca.


Co przygotowaliśmy jako nagrody?

-Zdjęcie w pasku bocznym. (będzie różniło się od zwycięzcy brzydala, aby zachować jego wyjątkowość, czytelnik pojawi się po przeciwnej stronie)

Oprócz tego będą to ustalone nagrody zawsze na początku miesiąca. Jako, że luty niedawno się zaczął, nie zamierzamy czekać do marca. Nie wiemy do końca w jakich granicach powinny być to nagrody, więc w tym miesiącu przygotowaliśmy:

Powodzenia!
Co myślicie o zmianach?

21 komentarzy:

  1. W sumie szkoda ze nie zdarzyłem załapać sie na listę honorowych, no ale cóż! Komentować będę nadal bo blog jest spoko ;) Fajnie wymyśliliście z tym komentatorem miesiąca mam nadzieje ze wygram xdd

    Pa. Cer nie wiem czy widziałaś ale wysłałem ci prezent xdd

    Pumpchkin *konto brata*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie idę czytać wiadomości, 00:09? TY SPAĆ IDŹ A NIE BLOGA KOMENTUJESZ ):

      Usuń
    2. Zawsze jest odpowiednia pora na komentowanie xd

      Usuń
  2. MOże uda mi się zostać XD ale wątpie ~pralka (prallima)

    OdpowiedzUsuń
  3. POSTARAM SIE i kiedyś tu będę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł moooże kiedyś się tam znajdę xdd
    ~CrazyOlkaXD

    OdpowiedzUsuń
  5. Może uda mi się być czytelnikiem miesiąca ^^ Postaram się ❤

    Pozdrawiam wszystkich! XDD

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieje że chociarz raz zostane czytelnikiem miesiaca

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślał, że mniej było honorowych 👌😂

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł z tym czytelnikem miesiąca C;

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że uda mi się zostać czytelnikiem miesiąca, chociaż raz c:
    Konkursy macie świetne, będę często brała udział oraz udzielała się na blogu.
    Pozdrawiam wszystkich! :3 ~ Rita*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł ^^ Bo większość osób będzie miała większą szansę na załapanie się :3 Może i mi się uda ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejku jakie jeszcze stare zdjęcie mojego momio..
    Fajnie,że będzie jeszcze możliwość bycia wyróżnionym poprzez komentowanie <3
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  12. Postaram się -Sabina Weksler

    OdpowiedzUsuń
  13. Baaaardzo fajny pomysł ^^
    ~ Yookine

    OdpowiedzUsuń
  14. Postaram się tam być ;3
    Tylko szkoda że się nie załapałam ...;//
    ~Wirilok

    OdpowiedzUsuń
  15. Postaram się tam być ;3
    ~Wirilok

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ich dużo myślałam że jest z ich 6 nie więcej xD

    OdpowiedzUsuń