Menu rozwijane

11 lutego 2017



♥ 14 lutego w godzinach popołudniowych kupidynki będą rozsyłać walentynki. Oto nasze amorki:


Jak wysłać kartkę? To bardzo proste! Należy zgłosić się do użytkowniczki MyBlog (dla niepoznaki zaprosiliśmy tam trochę randomowych osób), napisać treść, nadawcę i adresata wiadomości.
np.

Od: tajemniczego wielbiciela
Do: disnow blacki

Treść: Wszystkiego wesołego z okazji Walentynek. Loff Cię z całego serduszka!


   


  Teksty zostaną wklejone na specjalne kartki.

   


  !UWAGA! Próby zgłoszenia do nas niemiły walentynek będą podsyłane do właściwych osób. ;)

   


Zachęcamy do wspólnej zabawy!
~Szczęśliwych Walentynek i dużych promocji na słodycze~
(tylko dla tego lubię to święto :D `cer)

19 komentarzy:

  1. Ale świetny pomysł! <3 Ciekawe czy dostanę w tym roku chociaż jedną walentynkę XD
    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo ale extra pomysł :> Super

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł ! Nooo , pare walentynek ode mnie będzie <3 Wyśle mi ktoś taką kartkę ??
    -jjuukkllaa10gra

    OdpowiedzUsuń
  5. No to zaczynam czyhać na mulciaku *w*

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER!! JUŻ WYSŁANE! DAJCIEMIWALENTYNKE!!!
    ANGELINA24

    OdpowiedzUsuń
  7. Super , da ktoś pralce walentynke XD? pralka już wysłała <3 ~pralka (prallima)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne
    Napisałam;)
    A można 2?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyślę do wszystkich ( ͡° ͜ʖ ͡° )
    P.S. Dis, strzeż się ( ͡° ͜ʖ ͡° )

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie rozumiem do kogo mamy się zgłosić żeby ją wysłać :( Podpowiecie mi? Bo ja nie wiem
    ~Alexxia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do użytkownika MyBlog musisz poczekać jak przyjmie

      Usuń
  11. Już trochę napisałam moim kebsikom ohihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA JESTEM TFOJOM KEBSINKOM MENSZU! <3 ~ ANICE MaGIC

      Usuń
  12. Szkoda że dopiero teraz to zobaczyłam ;--;

    OdpowiedzUsuń