Menu rozwijane

04 lutego 2017

Umarło mi się

O nie...nie napisałam w tym tygodniu żadnego posta *biega w panice po sali szpitalnej*
ALE WRÓCIŁAM!
(To ja, Eykre jakby co)

Nudzi mi się, więc postanowiłam wam napisać wszystkie śmieszne lub dziwne (moim zdaniem) rozmowy w moim życiu ;_;
Jeżeli chcecie to mogę wstawiać więcej postów na ten temat :')

A więc...
Przedstawiam wam to coś...

ו×

-Eme...dlaczego się uśmiechasz do telefonu?
-BO MI SIĘ ODBIJASZ W SZYBCE I MASZ ŚMIESZNĄ TWARZ

ו×

-SIS NIE MOŻESZ JECHAĆ Z NIM DO EŁKU!
-Dlaczego?
-BO TO CHŁOPAK!
-Czy ty chcesz mi powiedzieć, że jesteś dziewczyną?
-...*mina jakby miał zaraz umrzeć*

ו×

-Zobacz to ja się tak czuje w tłumie ludzi *pokazuje obrazek w mandze*
-No tak...ale ona jest otoczona facetami, którzy ją pragną, a ciebie nikt nie pragnie...
-... *odkłada mangę i patrzy depresyjnie w kierunku szyby autobusu*
-Ale ja mogę ciebie pragnąć jak chcesz *(͡° ͜ʖ ͡°)*
-...*nie wie czy uciekać, czy zabić*

ו×

-EJ BRO!
-Co
-CHODŹMY NA RAMEN!
-Ale mama własnie robi rosół...
-ale ja chcę prawdziwe ramen...
-*brat robi facepalm*

ו×

-Ej Eme kup popcorn
-Dlaczego?
-Bo jak idziemy na kryminał to cały film psujesz...
-To wina słabego filmu, a nie mojej ŚWIETNEJ dedukcji idioto

ו×

-*"siedzi" na momio*
-W co ty grasz?
-W grę, gdzie powstają grupy w których są omawiane próby gwałtów i morderstw, a na publicznych postach są  robiene protesty, które w większości są głupie...
-*klepie po ramieniu* ta gra jest dla ciebie stworzona
-Wiem *(͡° ͜ʖ ͡°)*

ו×

-To zadanie jest bez sensu
-Twoje życie jest bez sensu
-Ja już to dawnio wiedziałam...

ו×

Na ten moment to wszystko, a dzisiaj (lub jutro) wstawię rysunkowe odpowiedzi na wasze pytania :3

3 komentarze: