Menu rozwijane

26 listopada 2016

Truskawkowe Stylizacje #1

Witam!

Dzisiaj wraz z moim ukochanym teamem z Momio przedstawię wam looki, z ubraniami z nowej dostawy.
Seria ta będzie pojawiała się co nową dostawę.
Jedyne czego nie jestem pewna, to czy Disnowka na stałe zagości w tej serii, więc musicie ją ładnie o to poprosić w komentarzu ;)
Zaczynajmy!

Naho (tak, to ja xD)
 
Moim zdaniem stylizacja jest całkiem ładna. Użyłam do niej prezentu z M+, gdyż pasował do kolczyków. W nowej dostawie najbardziej podobała mi się torba, więc nie mogło jej tu zabraknąć. Cały look uważam za całkiem uroczy :3

Disnow Blacki
 
No ja też w sumie nie wiem co tu o tym look'u powiedzieć. Z dostawy użyłam koszuli i włosów, które musiałam czymś zakryć bo są brzydkie takie same xD. Ogólnie taki mój styl.Królik zawsze fajny ;).  Jak mnie poprosicie to czemu nie mam tu pisać z Spektrą ^^. No tylko pamiętajcie o bliźniaczkach Olsen. One ożyją xDD. (TONIEBYŁAREKLAMAWCALE).
JustMe
 
W sumie nie wiem co mogę powiedzieć. Look jest prosty i zawiera koszulkę z dostawy ;)

Krystian
 
Co tu dużo gadać? Look jak look. Koszula jest niebieska i w sumie nie pasuje do niczego, ale przynajmniej to jakiś kontrast :P 
Nie wiem dlaczego, ale cały strój kojarzy mi się z takim znudzonym studentem xD

Podobały wam się stylizacje?
Chcecie więcej?
Piszcie w komentarzach :3

1 komentarz:

  1. Ładnie Cie proszę Dis, żebyś została ^^ xD

    Looki fajne
    ~miastowa

    OdpowiedzUsuń