Menu rozwijane

21 listopada 2016

Soy Luna żegna się z Momio.+ Szybka loteria


Dis pewnie już idzie targnąć się na swoje życie. ): Ubrania z tematu 'Soy Luna' zostaną wycofane za 6 dni. Kolekcja jest naprawdę ładna i tania. Jeżeli fundusze pozwolą (a po HP jest słabo) planuję zaopatrzyć się w większość ubrań.


Macie już coś?
Planujecie jakieś zakupy?

+konkursik
Mam dla Was szybką loterię. Do brzydala jeszcze trochę, a mam dwa jednorożki na zbyciu. Zgłoście się w komentarzach pod tym postem. Jedno momo pójdzie dla ogółu, drugie dla Honorowych Czytelników. Nie zapomnijcie podpisać się nickiem. Powodzenia!
edit: Zapomniałam wspomnieć, zgłaszajcie się do jutra godziny 16:00. Wyniki parę min po.

13 komentarzy:

  1. Zgłaszam się♥-♥
    VanAma1234

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się do kokursiku *-*
    ~EwciaaQQ

    a tak po za tym to ja z tej kolekcji ''soy luna'' to już parę rzeczy kupiłam .... świetne są włosy i ta bluzka 136 diamentów *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zgłosze xD Juki*-*Juki

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się Ekipa Budowlana : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się *^*
    ANGELINA24

    OdpowiedzUsuń
  6. Shinigami Luna melduje się XD
    Nie lubię tej kolekcji tak szczerze ;-; Tak samo jak Soy Luny ;-; Ale pewnie coś kupię XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się zgłaszam and Dzień Dobry!! (TVN) xDDD
    ~BeckyFast

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się ❤💕

    ~Sevilas

    OdpowiedzUsuń