Menu rozwijane

03 listopada 2016

InstaMaybe #6


Hejo^^
To znowu ja!
Dzisiaj przychodzę do was z...
zaległym instagramem!

Przepraszam że ,,zaniedbałam" instagrama
ale całkowicie o nim zapomniałam!
Jeszcze raz bardzo przepraszam! 


@momio_official


2 dni temu<3


 Tłumaczenie:

,,Dzisiaj jest Dzień Zwierzaka, jest on
aby pamiętać, aby dobrze traktować swoje zwierzaki!"


1 dzień temu<3


Tłumaczenie:

,,Oops! <emotikon> Dobrze że ten obraz nie pokazuję 
zgodnie z oczekiwaniami... Po prostu trzeba poczekać i zobaczyć,
co w przyszłym tygodniu Momio Plus na da! 
Jak sądzisz co to jest?"



Kilka minut temu<3



Tłumaczenie:

,,Jak już wiesz - kochamy swoje modyfikacje!
 Sprawdź to niesamowite wideo edycji przez @nuts.momio
Czy aby Momio edytuje? Podziel się jedną 
z swoich sztuczek edycji w komentarzu!"


I to na tyle! 

Tak, tak ominęłam dwa posty na instagramie...
ale według mnie są niepotrzebne ;)




Papatki :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz