Menu rozwijane

24 listopada 2016

Must Have

Hej! Tu Dis i Cer.
Mamy dla was nasz must have ubrań na momio ^^
Zaczynamy!

Disnow Blacki:

Te spódniczki z ostatniej dostawy.. Loff <3


Jeszcze więcej spodni by się znalazło. Bardzo je lubię. To zresztą widać bo często je noszę.
  
Chyba o butach nie muszę dużo mówić ;)
To mój chyba jedyny wianek. Uwielbiam go ♥
    
Dość dużo włosów skradło mi serduszko ^^
 
Bardzo je lubię ale bardzo też lubię mieć usta bez szminki. To fajnie wygląda ;)
  
Ten zegarek.. ahh.. ♥ Bluza super rzecz a podkolanówki moje jedyne więc loff ♥
 Piękna i tania ♥

A tu nie wiem co o nich powiedzieć ale je uwielbiam.
 Czy ja tu coś muszę mówić? <3
 Piękny i mocny <3
 Najczęściej go mam bo go prawie nie widać ♥
 Wszystkie chokery ( czy jak to tam się tam pisze)  jakie mam. <3
 Elfie uszka fajna rzecz <3
 Piegi ♥ najlepsza rzecz jaka może być ♥ Przykro mi chłopaki, że ich nie macie :c
LOFF <3
 

Uwielbiam te koczyki ♥

UWAGA UWAGA A TERAZ SOCZEWKI! XD

No i tam niektóre ze sklepu ale już mi się nie chce ok xD

No i tu szaliczki standardowo.

PS. Nie mogłam się powstrzymać 

Tu macie nowy look ^^ z tymi zamkniętymi oczkami ♥

Cermenina:
Okeej, dis trochę zaszalała. :D Nie będę komentować moich wyborów. Niektóre rzeczy są ładne, bo są ładne i trudno coś o nich powiedzieć. Zapraszam.
  
 
 


  
 
 
(zapomniałam o nakryciach głowy)

 
  
 
 
 
  
 
 
  
 
 

 
  
 
 
 

Do następnego!

3 komentarze:

  1. jaaa ale tu są niektóre ślicznie rzeczy których nie mam *-* zazdroszczę wam posiadania ich XDD <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuję, że niedawno założyłam Momio i nie mam tych ślicznych ciuszków ;C
    Moim zdaniem teraz są coraz gorsze ciuchy... ;)

    OdpowiedzUsuń