Menu rozwijane

04 listopada 2016

Hot or Not #19



Wszystkie look'i z #mymomiohot oceniamy po kolei (nie wliczając honorowych), każda stylizacja na # zostanie umieszczona w hrn.
Skala ocen to: not, not+, hot/nothot- i hot

Spektra7x7
disnow blacki:
Straszny bałagan. Włosy i szminka wgl. nie pasują tu. Ogólnie wszystko pomieszane. Nie podoba mi się. Moja ocena to NOT.

Cermenina: Trochę tu wszystkiego dużo.Odjęłabym z połowę dodatków. Włosy same w sobie zajmują już dużo przestrzeni. Za to, ten fryz i buty wyglądają razem świetnie. Ale niestety NOT+.

zdzisio
disnow blacki:
Niby czarny fajny look ale nie. Ta czapka... buty z innej beczki. Spodnie nie pasują. A oczy z innej bajki. Moja ocena NOT.

Cermenina: Jest okej, ale buty tu zupełnie nie pasują. Oprócz tego wygląda to dosyć fajnie. Jednak w stylizacji dużo nie ma. HOT/NOT

Pejpier
disnow blacki:
Bardzo ładny look. Nie wiem co powiedzieć. Jabłko nie pasuje kolorystycznie. Moja ocena HOT-.

Cermenina: Look ma fajny zamysł.To się ceni! Może jabłuszko, które jest głównym tematem nie za bardzo pasuje do stroju, ale musi być. Jak dla mnie HOT-.

Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.
Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz