Menu rozwijane

06 listopada 2016

MyMomio Challenge #1 - #RainbowChallenge


Witam :)
Dzisiaj wraz z Cermeniną i Dis postanowiłyśmy zrobić Rainbow Challenge.

O co chodzi?
Robimy looki w których np. Czapka jest czerwona, włosy pomarańczowe itd. aż do fioletowych butów lub odwrotnie - Buty zrobimy czerwone itd.
Jednocześnie to pierwsza część serii Mymomio Challenge!
Mam nadzieję, że będzie więcej takich wyzwań. ^^
Przejdźmy do looków:

Spektra7x7
No cóż, mój tęczowy look wyszedł dziwnie nie-tęczowo, ale co tam xD 
Przynajmniej jest jako tako ładny.
Jestem całkiem zadowolona z tej żółtej twarzy :3

disnow blacki
Zauważyłam, że mam najmniej krejzi look. No dobra trochę krejzi. Na wrotkach z linijką w świat!

Cermenina
Jejujeju, ile tu wszystkiego. Jak możecie zauważyć, szłam od dołu. Tęcza, na której się wzorowałam miała taki jasny fiolet zamiast różu. (taki tam mały błąd) Jako tako myślę, że wygląda to dosyć fajnie.

Do wyzwania nominujemy dziewczyny z bloga Mrs.Momio, na którego serdecznie zapraszamy! Link

Zapraszamy do wzięcia udziału i umieszczenia swojej stylizacji na #RainbowChallenge.
Najfajniejsze (bądź wszystkie) looki pojawią się na blogu!

1 komentarz: