Menu rozwijane

17 listopada 2016

Hot or Not #21


Wszystkie look'i z #mymomiohot oceniamy po kolei (nie wliczając honorowych), każda stylizacja na # zostanie umieszczona w hrn.
Skala ocen to: not, not+, hot/nothot- i hot

Cake124
disnow blacki:
A mnie się nie podoba. Jakoś mi nie pasuje ta bluzka i makijaż. Tak to jest okey ale tą kokardkę zmieniłabym na coś innego HOT/NOT

Cermenina
Cudna stylka! Gdyby nie ananasy na bluzce, które trochę się gryzą z resztą, dałabym najwyższa ocenę. HOT-

miastowa
disnow blacki:
Hah... Mnie się podoba. Tylko zmieniłabym makijaż i zdjęła korone. Moja ocena to HOT
Cermenina:
 Korona do usunięcia. Poza tym jest w porządku. Look dosyć zwyczajny, ale miły dla oka. Można by tu jeszcze coś dodać. HOT/NOT

Spektra7x7
disnow blacki:
Zgadzam się w 100 % z Cer. Moja ocena to też HOT/NOT.

Cermenina
Okok, zamysł fajny, ale trochę tego za dużo. Gdyby zmienić parę pandowych akcesoriów na jakieś zwykłe byłoby lepiej. HOT/NOT


A na koniec mam do Was pytanie. Czy chcielibyście na koniec każdego horn ankietę, w której Wy również ocenicie looki? Tak czysto dla zabawy i porównania ocen.

Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.
Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!

2 komentarze: