Menu rozwijane

03 listopada 2016

Looki Nahusa #1

 

Dzisiaj postanowiłam wreszcie stworzyć post z Lookami.
Te pierwsze z pewnością nie należą do najpiękniejszych, ale postanowiłam zacząć od początku.
Nie przedłużając, zaczynajmy!

 

Heh, pierwszy look jaki kiedykolwiek stworzyłam.
Myślę, że jak na początki grania jest całkiem niezły.
 

A teraz taka trochę emo dziewczynka.
Bardzo lubię tą spódnicę.
Gdybym teraz miała w nim coś zmienić, to może tylko włosy.

 

Postanowiłam, że jeden look zawsze będzie trochę "cosplayowy", 
więc oto i jest moja Zwiadowcza stylizacja.
Zwiadowcy ostatnio stali się moją ulubioną książką, więc postanowiłam stworzyć coś w ich klimatach.


Podobały wam się looki?
 (No dobra, te moje pierwsze wypociny są takie sobie...)
Czytaliście Zwiadowców?

5 komentarzy:

  1. ZZZZZWIADOWCY?!?!!?!?!?!?!?!? To moje naj książeczka!!! Mam już 10 księgę....TO JEST NAJLEPSZA SERIA NA ŚWIECIE!!!!!
    Czytałam, czytałam ale nie miałam szafirów.sadsad.
    Moja bratnia dusza♥
    VanAma1234

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S strona z koszulkami:
      https://dlazwiadowcy.koszulkomat.eu/
      VanAma1234

      Usuń
  2. super looki

    miastowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni look jest cudowny! <3 Wszystkie części zwiadowców przeczytane,uwielbiam tą książkę :)

    -Bu.sia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ♥ Forever Zwiadowcy
      VanAma1234
      Twoja ulubiona postać?

      Usuń