Menu rozwijane

18 listopada 2016

Naho Rysuje #1

Uszanowanko! 

Dzisiaj przychodzę do was z czymś innym, bo z moimi bazgrołami.
Zaczynajmy!

Na pierwszy ogień w moich rysunkach poszył nasze dwie ukochane Blogerki, czyli Cermenina i Disnow Blacki. Mam nadzieje, że się nie obrazicie za te "arcydzieła" 

 
 

Ogólnie z Cermeniną miałam taki problem, że zdążyła się ona przebrać, zanim ja skończyłam rysować, także twarzyczka jest dość niedopracowana, ale co tam xD Zawsze mogło być gorzej.

 

A jako, że u Disnowki napracowałem się z wiankiem, to nie ma oczu xDDD A tak na prawdę, to po prostu bardziej pasowały mi do ust :P

I teraz uwaga! ^^
Jeśli chcecie zostać narysowani w następnej części moich rysunków, napiszcie do mnie na Momio (Nick Spektra7x7, jakby ktoś nie wiedział) i wyślijcie look, do narysowania.
Dziękuje za uwagę, do następnego razu!

1 komentarz: