Menu rozwijane

10 listopada 2016

Nowe_Loczki_Sally #4

Hejo^^
To znowu ja!
Dzisiaj przychodzę do was z...
nowymi lookami!



Ten look zrobiłam z sukienką
którą dostajemy na poziomie 58<3

Jest to ta sukienka (kilt):


A i o to ten look:

Jak widzicie skupiłam się nad kolorem 
niebieskim, szarym i białym...

Mi się osobiście podoba<3

A wam się podoba?
Dajcie znać w komentarzu ;)


A i tak w ogóle dziękuję
za głosowanie na mnie!

To dzięki wam zostałam z czego się bardzo cieszę!

Robię grupę (na momio) 
,,Moje kartofelki" xD

Kilka osób już są nazwane kartofelkami xD

Jeżeli chcesz być w tym klubie to
napisz w komentarzu lub na priv (momio)

Jeszcze raz bardzo dziękuję
za wszystkie głosy!

I to na tyle!

Papatki :*

4 komentarze:

  1. Moce być w kartofelkach ? xD

    ~miastowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny looczek <3 A osobiście jestem kartofelkiem xD

    OdpowiedzUsuń
  3. ogólnie fajnie piszesz posty, ale cały czas powtarza się ,,Hej/cześć, dzisiaj przychodzę do was z....", takie powtórki są nudne

    OdpowiedzUsuń