Menu rozwijane

25 listopada 2016

Nowe_Loczki_Sally

Hejo^^
To wreszcie ja!
Bardzo was przepraszam za tak długą
nieaktywność!

Wybaczcie mi!

Byłam chora -.- miałam chore zatoki i byłam 
w szpitalu...

I niestety mam dość złą wiadomość...

Usuwam znajomych...
mam straszne lagi!

Nie złoście się!


I tak w ogóle przychodzę do was z
zaległą serią
,,Nowe_Loczki_Sally"


Pierwsze trzy looki będą na podstawie ,,starszej"

na podstawie 
,,Alicja w Krainie Czarów"



A o to i looki:


No i ten look w 99% przedstawia
Alicję!
Może soczewki nie w ten tegest ale... xD
Osobiście mi się podoba!
Jest dość dziewczęco<3


Tutaj skupiłam się na hmm ...
Na postaci naszego kochanego kotka<3

Jest to look w turkusie i szarości,
postać jest bardzo tajemnicza...


A ostatni look jest pomieszany z 
Szalonym Kapelusznikiem, Królową i (Panem) Czasem.
Mi się podoba... dominuje tutaj czarny 
oraz szaro-czarny.

Następny look będzie związany z...

,,Harry Potter"
A dokładniej z Hermioną ;)
Którą osobiście uwielbiam<3




Jak widzicie ten look nie jest 
,,całkowitą" Hermioną 
ponieważ ja tylko się nią wzorowałam...


Tutaj już jest CAŁA Hermiona <3

Tylko oczka nie tak, tak xD

I to na tyle!

Papatki :*  

1 komentarz: