Menu rozwijane

03 listopada 2016

Takie_Tam_Cosple'ye #1

Hejo^^

To znowu ja!

Dzisiaj przychodzę do was z...
cosple'yem 



Cospley zrobiłam na podstawie
Honey Lemon - postaci z bajki animowanej 
,,Wielka Szóstka"




Honey Lemon




A o to mój look:












Możliwe 10 punktów:

Włosy: 1,5/2 
Szczerze nie potrafiłam znaleźć ,,idealnych" włosów.
Moje są z grzywką dlatego odjęłam pół punktu.

Ubrania: 4/5
Honey ma żółtą sukienkę, a ja dałam bluzkę z spódniczką,
które niezbyt dobrze wyglądają.
Dlatego -2 punkty.

Buty:  1/1

Buty według mnie dobrałam idealnie!

Dodatki (okulary, torebka,opaska): 0,5/2
Tutaj akurat było najgorzej :/
Nie miałam ,,tak" mocnych okularów 
oraz opaski też znaleźć nie potrafiłam ;)
A o torebce... nic lepiej nie mówię xD


PS rzeczy używane były tylko z mojej
szafy, nie dodawałam nic z sklepu ;)
Czyli równy wynik: 7/10 punktów


Następnym razem będę miała 10/10 xD



Mam nadzieję że post wam się podobał <3



I to na tyle!





Papatki :*

1 komentarz: