Menu rozwijane

08 listopada 2016

Hot or Not #20


Wszystkie look'i z #mymomiohot oceniamy po kolei (nie wliczając honorowych), każda stylizacja na # zostanie umieszczona w hrn.
Skala ocen to: not, not+, hot/nothot- i hot

Juki*-*Juki
disnow blacki:
Juki moja droga...Jak dobrze pamiętam to była tu wcześniej też mordka psa i obiecałam ci HOT. Więc masz HOT.

Cermenina: Ładny look, taki 'na co dzień'. Jest to dosyć proste, ale świetne połączenie. HOT-

* Angela*
disnow blacki:
Bardzo ładny look. Dla mnie super. Ale ten beret psuje bardzo oj psuje. Tak jak Cer mówiła dodałabym jakiś łańcuszek czy coś. Moja ocena HOT-.

Cermenina: Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to berecik. Niezbyt pasuje do tej sukni. Poza tym zamysł jest ciekawy. Dodałabym jakiś naszyjnik/choker. HOT/NOT

VanAma1234
disnow blacki:
Jeju jeju jeju! Co tu się stało? Bardzo podoba mi się połączenie tej bluzki i spodni ale to co się dzieje dalej... NOT

Cermenina: Kompletny misz-masz. Za dużo tu wszystkiego. Jedyne co się ze sobą łączy to spodnie i bluzka. Niestety NOT

Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.
Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!

2 komentarze: