Menu rozwijane

06 listopada 2016

Bliźniaczki_Jak_Z_Obrazka #1

Hejo^^
To znowu ja!
Dzisiaj przychodzę do was z...

nową serią!

Mam tych serii dużo no ale trudno!

Tą serię chciałam zrobić już dawno 
dlatego musiała się tu pojawić ;)



Bliźniaczki zrobiłam z...
CóreczkaSzatana!


Bardzo Ci dziękuję za poświęcony czas i cierpliwość ;)


A o to i efekt końcowy:





Jedyne co nas różni to zwierzaki xD

W tych kreacjach skupiłyśmy się
na ... hmmm
Na tym aby look przedstawiał pazura, a zarazem 
naszego stylu...
myślę iż nam się to udało ;)

Z kim mam zrobić następne bliźniaczki?
Z Tobą?
Napisz w komentarzu ;)
Lub na Momio<3

I to na tyle!

Papatki :*

4 komentarze:

  1. zrobisz ze mną bliźniaczki? Nick: ytuberka

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny look ^^ *-*tak wg fajne serie wymyślasz ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądacie :3 Ja bym chciała, żebyś zrobiła ze mną bliźniaczki <3 nick: zdzisio (lub * angela*) w Anczeli po pierwszej gwiazdce jest spacja <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłby dla mnie wielki zaszczyt jak byś ze mną zrobiła bliźniaczki. Nick:Nikola 2006

    OdpowiedzUsuń