Menu rozwijane

10 września 2017

Wyniki Back to School!

Mamy niedzielę po pierwszym tygodniu szkoły. Myślę, że wypadałoby napisać wyniki B2S!
Po przedostatnim zadaniu tabela prezentowała się tak.

Yookine: 21
2006mila:20
Sophie 16: 19

Pejpier: 15
atta: 8
Popilopipo: 9

Królik Szczepan: 5
Dominika09099: 4
Josefina: 3
Madera: 2

diana12qw: 1
Pineaple: 1
Karolinka KARI: 1
miuzax: 1
Okularniczkaaa: 1
Ninka33433: 1
domi 135: 1
VipmasterkaxX: 1

Czy wyniki ostatniego zadania namieszają w punktacji?

3 miejsce
Sophie 16
Szkolny stresik jest nie mały, już nie pisane mi są letnie sandały, tylko stronice podręczników kolorowe zawalające mi się podczas odrabiania pracy domowej na głowę. Już nie pisane mi są nieprzespane noce, cienkie na lato koce, a wstawanie wczesnym rankiem z ułożonym do szkoły przedziałkiem. Ale pamiętać muszę, że rodziców i oświaty nie zmuszę, aby wakacje wiecznie trwały. Więc żegnajcie przechodzone sandały! Moja poezja to normalnie... Dziękuję za uwagę u pozdrawiam wszystkich którzy się wzruszyli (':

2 miejsce
atta
Trzeba rano wstać z łóżka, chociaż miękka jest poduszka. Placka szybko się pakuje i śniadanie się gotuje. I do szkoły na piechotę, idziesz trzęsiesz z chłodu się. W szkole zawsze hałas, huk, a od dzwonka boli brzuch. Nauczyciel nie pozwala, w pokémony grać, rozmawiać. Lepiej wole zjeść karkówkę, niż z przyrody mieć klasówkę. A na matmie bolą głowy, garść przykładów i obliczeń. Dzisiaj dwójka, jutro szóstka, a na koniec powiem tak: Szkoła najlepsza! ~atta

1 miejsce 
Yookine 
Czwarty września już za chwilę, w brzuchu trzęsą się motyle, na myśl iż twój krasz już czeka, pijąc sobie karton mleka. Ale chwilę poczekajcie, potrzebne mi jest przecież wsparcie. Co tu ubrać na początek, by wyglądać jak majątek? Cała klasa się stresuje, tylko ja się nie przejmuję. Nowe przedmioty, nauczyciele, nie jest tego aż tak wiele. Pierwsze lekcje, informacje, zaczynamy rywalizację. Cały rok pracujemy, i ze stresu nic nie jemy. Drewniane ławki, wspomnienia z huśtawki, dawne chwile, zostawające gdzieś w tyle. To już koniec Back 2 School'a, komu zgarnie się nagród pula?

Tym sposobem, mogę ogłosić, że zwyciężczynią tegorocznego B2S zostaje:
Yookine
Nagrody:
-Komplet momo
-Prezenty za 10 szafirów 
-2 prezenty za diamenty
Drugie miejsce otrzymuje:

Sophie 16
Nagrody:
-Komplet momo
-Prezent do 5 szafirów
-2 prezenty za diamenty
A trzecie:

2006mila
Nagrody:
-Komplet momo
-2 prezenty za diamenty

Dziękujęmy wszystkim za udział i zapraszamy do wspólnej zabawy za rok!

5 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkim niesamowitych pomysłów i ich wykonania. Baaaardzo się cieszę z wygranej swojej i dziewczyn. Widziałam wiele osób, które też codziennie wystawiały niesamowite posty i im również gratuluję <3
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  2. Wierszyk Yookine jest genialny XDD Gratuluję ^^ Zresztą widać, że wszyscy się postarali :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwycięzcom ^^ Ja nie mam talentu do takich rzeczy

    OdpowiedzUsuń