Menu rozwijane

06 września 2017

Dostawa mebli!

Cześć!
Tu Dis.
Jak tam w szkole?
Momio wreszcie nas posłuchało co do ceny mebli. 
Jestem bardzo z nich zadowolona i jak kupię m+ te meble będą moje hehe.


Fajne krzesełko za diamenty. Kupię z dwa/cztery. A za szafiry nawet okej ale nie wydaję szafiry na pokój. 

Te łóżko za diamenty już jest moje,aa. Cudne. Nie będę jednak przepłacać i poczekam na m+. Planuję też aby mój pokój był w kolorach niebieskich, białych itp.

Ładne i tanie. Chyba kupię wszystko wsm. Szafki kupię ze dwie przynajmniej.


Zazwyczaj kupuję wszystkie tapety TANIE za diamenty. Ale tutaj kupię tylko niebieską aby pasowała do pokoju.


Kupię bo czemu nie? Zawsze się przyda, a do tego nie mam za dużo podłóg.

Spoko, cena fajna ale jak już mówiłam, szafiry na pokój no nie.


6 komentarzy:

  1. Piękna dostawa ♥ Dobrze, że kupiłam momio plus :)
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę super, nareszcie taniutnie mebelki hehe :D

    Momio plus pewnie zakupię w piątek i wdety pomyślę aby kupić meble

    OdpowiedzUsuń
  3. W szkole już dostaliśmy pierwsze oceny ;-;
    Co do dostawy to myślałam, że będzie więcej mebli.
    Kupiłam tylko komodę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem kupię coś na pewno. Dość, że są cudne to jeszcze taniutkie

    OdpowiedzUsuń
  5. AAAA kocham dostawę aaaaa.

    A dziś w szkole na pierwszej lekcji fizyki mam do napisania referat na 3 strony ;;) Właśnie dlatego późno piszę.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham te meble *-*
    ~Lawendisa

    OdpowiedzUsuń