Menu rozwijane

28 września 2017

O zaległych paczkach słów kilka

Nikt na tym Blogu nie żył kilka dni,
 lecz przemilczmy tą kwestię i zerknijmy, co w ostatnim czasie pojawiło się w paczkach. Screenowałam całe posty Tikiego, aby uchwycić datę pojawienia się danego prezentu w paczce. Mam nadzieję, że wam to nie przeszkadza.

Most Wanted skierowane, jak sam Tiki ujął, dla pandomaniaków. Ubrania był jak najbardziej w porządku. Raczej nie na codzień, lecz wciąż przeurocze i z pewnością dobrze współgrają z czapką ze sklepu.

Edit Milaah mogliśmy zobaczyć już na Instagramie Momio, a pojawienie się fryzury w paczce było zaledwie kwestią czasu. Włosy są ładne, jestem bardzo zadowolona, że Momio wybrało właśnie tą wersję kolorystyczną.

I dwa filtry ze snapa, które zostały dodane dzisiaj. Szału nie ma, nie tęskniłam za nimi, ale w paczce musi sie coś pojawiać. No cóż...

Podobają wam się prezenty?
Które z paczek kupiliście!

4 komentarze:

  1. Włoski dla pandomaniaków są cudowne, ale to edit Milaah wygrał moje serduszko. Czekam na jakieś białe włoski do editu (nie powiem o czym hehe). Filtry pojawiały się tyle razy, że już chyba nie muszę mówić co o nich myślę.

    Ps. Jeśli ktoś z czytających to ma szablon jakichś białych/ bardzo jasnych włosków to proszę piszcie na momio ;;)
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio? Ta dzisiejsza paczka jest do bani.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież te dwa filtry można było kupić w sklepie za diamenty...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwie pierwsze fryzury koffam. Te filtry z most wanted to żenada

    OdpowiedzUsuń