Menu rozwijane

08 września 2017

Nowa dostawa!

Cześć!
Tu Dis.
Dzięki użytkowniczce Ania5432 dowiedziałam się, że dostawa już zawitała na momio! 
Oto ona:


Wersja bez m+ podoba mi się chyba bardziej. 


Bluzeczki są super, kupię chyba wersję m+. No i te bluzeczki w środku też spoko, kupię wersję tańszą. 


Przepiękne. 


Bardzo ładne, niby takie proste, a jednak mają ten urok. Kupię czarną wersję. 


Buty nie zrobiły na mnie wrażenia ale dla osób z m+ są mega tanie. Może kiedyś się przydadzą.


Kapelusz, całkiem całkiem, lecz nie kupię. A to coś na głowę, urocze, tanie. Czego chcieć więcej? 


C u d o w n e. Akurat mam na "zbyciu" pięć szafirów więc... BIERE!


Mam podobne, ładniejsze więc raczej podziękuję.


Śliczne kurteczki.


Moim zdaniem dostawa jest świetna! 
Kupię myślę, że troszkę ubrań ;)

~Disnow Blacki 

8 komentarzy: