Menu rozwijane

03 września 2017

Back to Schoool #12

Cóż, stało się tak, że po drodze w Back to School zgubiliśmy dwa dni, lecz nic to. Oto przedostatnie zadanie B2S.




Cermenina

Disnow

Naho 
Na górze róże
Na dole kwiatki
Wracamy do szkoły

Niemądre gagatki
*Nie mam weny tak bardzo*

Juki

Wyniki poprzedniego zadania

3 miejsce
2006mila

Okej, chybcikiem narysowane rysunki. Uczeń Hogartu oraz zwykła nauczycielka. Dopiero się uczę, więc to nie są wielkie dzieła sztuki.

2 miejsce

A oto mój szkolny edycik na konkurs. Zapraszam do udziału.

1 miejsce

Joł joł zrobiłam edit. Jestem za wcześnie, ale potem mogę nie mieć czasu by to tutaj udostępnić.

Obecna punktacja
Yookine: 21
2006mila:20
Sophie 16: 19
Pejpier: 15
atta: 8
Popilopipo: 9
Królik Szczepan: 5
Dominika09099: 4
Josefina: 3
Madera: 2
diana12qw: 1
Pineaple: 1
Karolinka KARI: 1
miuzax: 1
Okularniczkaaa: 1
Ninka33433: 1
domi 135: 1
VipmasterkaxX: 1

9 komentarzy:

  1. Znów jakieś arcytrudne zadanie :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Joł joł jestem poetką,
    nacieszę się nawet skarpetką B))
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam pomysłu na wierszyk :( Może coś wymyślę.
    ~armaria63

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słońce świeci, ptaszek śpiewa, a mnie w szkole krew zalewa... [*]

    OdpowiedzUsuń
  6. A kto zajął 1 miejsce? Bo albo nie napisałaś albo nie doczytałam xD

    OdpowiedzUsuń