Menu rozwijane

01 września 2017

Czytelnik Miesiąca powraca!


 Cześć! Pamiętacie jeszcze konkurs na czytelnika miesiąca? Jeśli nie, koniecznie looknijcie w zakładkę o tej nazwie. Wszystko jest tam opisane.

Przechodząc do sedna. Tak jak w tytule -konkurs powraca! Z tego powodu zachęcam Was do komentowania postów i brania czynnego udziału w życiu bloga. W tym miesiącu standardowo do wygrania zdjęcie w pasku bocznym i następujące nagrody:
 
Zliczanie zaczyna się dzisiaj (1 września) i standardowo kończy 30 września wieczorem. Wyniki 1-3 październik.
Powodzenia!

19 komentarzy:

  1. To fajnie, że czytelnik pojawia się ponownie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aczkolwiek chyba nie będę osobiście brać udziału

      Usuń
  2. Może w tym miesiącu wezmę udział? Kto wie... 😊 Bardzo mi się podoba,że ta akcja wraca,pozostaje tylko czekać na brzydala... 💩

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy nie wiesz co napisać bo poprostu się cieszysz ((::
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  4. Postaram się we wrześniu. Fajnie, że powraca :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Chyba już kiedyś wygrałam, ale nwm.
    W każdym bądź razie biorę udział!

    OdpowiedzUsuń
  6. Yey!
    - laurusia1906

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, bardzo się cieszę ;D
    - LittleCandi

    OdpowiedzUsuń
  8. Trafiłam to dzisiaj i mam zamiar zostać ❤️
    ~ Aselif

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciesze sie, ale chyba nie wezme udzialu, heh..

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm... NA PEWNO BIORĘ UDZIAŁ! Niedawno odkryłam tego bloga i jest fantastyczny!!! xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń